Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 5,071 - 5,080 (kaikkiaan 31,172)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Mikäs Fiat olisi sellainen joka kannattaisi ostaa? Pikkuiset Fiatit ovat kyllä kivan näköisiä…

    Visakallo Visakallo

    Italialainen Fiat on kääntänyt laatusuunnan, milloin Ranskassa mahdetaan tehdä samoin:

    https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8f9a0bb0-1155-46fb-889e-26b8774760b6

    MJO

    Onhan ranskiksia yhdellä listalla. Itseasiassa tosi vahvasti edustettuna.

    Remie

    Fiatista on kuulunut ihan hyvää. Pitää vaan tietää että tekniikka on todella Fiatin, oikein mustaa valkoisella . Nykyään kaupitellaan osia ja moottoreita ristiin , vuosien päästä ihmetellään että mikä moottori minun autossa oikein on. Itselle kävi näin. Seat Todeo, no WW on osiin präntätty. Auton valmistajat ovat luopuneet omasta merkistään voittojen tavoittelun toivossa. Kiinalaiset on myös hyviä Hundaissa on kai 7 vuotta takuuta kuten muissakin sieltä tulevissa. Ymmärretävistä syistä kun on pitkän matkan takana tehtaat ja varaosat siellä. Välillä runtui ettäEuroopan merkit kokeiltiin täällä lähellä ja laadukkaammat lähetettiin USA:n markkinoille , ajelin niillä siellä ja tuntu oli aivan toinen kuin sama auto täällä. Onhan se riski jos laivalastillinen autoja seilaa takaisin lähettäjälle jonkun tyhmän vian takia, pitäähän niiden olla parmpia. Osaahan jenkit vaatia. Milläs köyhä Suomi mitään vaatii.

    jees h-valta

    Huyndai kyllä Korealainen mutta en silti väitä etteikö myös Kiinalaiset tee hyviä autoja. Kiinalaisia ei aivan vielä taida juurikaan maahamme tulla mutta eihän sekään ongelma ole. Myydäänhän täällä paljon siellä tehtyä tavaraa.

    Puuki

    6-7 vuotiaissa oli kärkipaikoilla vähävikaisuudessa mm. Volvo v40, MB, Audit, Volvo v60, Mazda.

    Fiat Tipo nuoremmissa vähävikaisin.  Ranskalaiset, korealaiset ja Dasia oli 6-7 v. häntäpään listassa kaikki .

    Tolopainen Tolopainen

    Hah alle 7v Kiiassa ei ole ollut katsastuksessa koskaan mitään vikaa, koska sehän takuuhuolletaan. Ei ole tilastonikkari huomannut tuota, kun on noita sepustellut.

    Visakallo Visakallo

    Mitsubishi on uudistanut L200-avolava-autonsa. Pienten muotoilumuutosten lisäksi auton nelivetojärjestelmää on kehitetty, vaihteisto on uusittu, runkoa, jarruja ja jousitusta on petrattu ja dieselmoottori täyttää Euro 6d temp -päästönormin.

    Super Select 4WD-II -järjestelmästä voi valita neljä eri vetotapaa. Ne ovat takaveto, jatkuva neliveto, nopea lukittu neliveto sekä hidas lukittu neliveto. Taka- tai nelivedon voi kytkeä alle satasen vauhdissa. Jatkuva neliveto sallii pyörien väliset pyörintäerot, jolloin auton ketteryys säilyy. Keskitasauspyörästön ollessa lukittuna voima jakaantuu tasaisesti etu- ja taka-akseleille, mikä auttaa maastoajossa. Hidas lukittu neliveto maksimoi väännön alentamalla vaihteiston välityssuhdetta. Kun keskitasauspyörästö on lukittuna, kuljettaja voi valita neljä erilaista ajotilaa, joko soralle, pehmeälle hiekalle, kivikolle sekä mudalle/lumelle. Järjestelmä säätää aktiivisesti moottoria, vaihteistoa sekä jarrujärjestelmää. Taka-akselin tasauspyörästön lukko on lisävaruste. Alamäkihidastin avittaa jyrkissä mäissä.

    Automaatti- ja manuaalivaihteisto ovat kuusipykäläiset. Alustaa on jäykistetty, ja ääntä ja värinöitä on vaimennettu. Double Cabissa lavan pituus on 1 520 millimetriä ja Club Cabissa 1 850 milliä. Auton kantavuus vaihtelee 985–1080 kilon välillä mallista riippuen. Vetokyky on parhaimmillaan 3 100 kiloa. Uuden moottorin lohko on alumiinia. 2,2-litraisen turbodieselin luvataan tarjoavan parempaa taloudellisuutta kuin aiemman sukupolven 2,4-litraisen moottorin.
    L200:aan on saatavilla runsaasti ajo- ja turvallisuusavustimia.
    Kauppalehti

     

    Puuki

    Ilmoita Tolopainen sinne tilastojen tekijöille, että on yksi korealainen parempi kuin keskimäärin teidän tilastoissa, niin kyllä se siitä…

    Visakallo Visakallo

    6-7 vuotiaat ovat kiinnostava ikäluokka, koska tällä hetkellä yli kolmasosa Suomessa ensimmäisen kerran käyttöön otettavista autoista on juuri tuon ikäisiä. Jos tämä meno vielä jatkuu, maahan tuodaan saman verran käytettyjä kuin uusiakin autoja.

Esillä 10 vastausta, 5,071 - 5,080 (kaikkiaan 31,172)