Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 4,931 - 4,940 (kaikkiaan 31,224)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Remie

    Kyllä me päästään ihan itse. Kuinkas on kateellisen laita. Meidät diskataan jos emme lopeta, tämä ei johda yhtään mihinkään. Heistä on hyvin ikävää lueskella tyhmääkin tyhmempää uikutusta.

    Jätkä

    Sitä vaan kun valehtelet joka asiassa jatkuvasti, niin joku roti siinäkin pitäisi olla. Ei muuten Saksan autopaanoissa ole sellaisia mutkia, jotka vaarantavat tiellä pysymisen, jos keli on sopiva ja auton kaikin puolin kunnossa.

    Ei täällä suunnassa ole kateutta tunnettu, se tunne on vain siellä, eikä ihme.

    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

    Onhan se yhtä juhlaa, kun pääsee tähtikeulalla baanaa vetämään 250 km/h. Suomessa voikin ajaa sitten rauhallisesti, kun on saanut vauhdinhimon tyydytettyä saksassa. Harmi jos se päättyy.

    Remie

    Onhan noita ratoja jossa voi ajaa viikon putkeen. Yöllä kun ei ole muita niin paahtaa toiseen suuntaan. Kaamasen lentokentällä voi kokeilla sora ominaisuuksia kunhan muistaa väistää kuopat.

    Jätkä

    Viime kesänä päällystettiin kymmenien kilometrien osuu valtatietä, jossa on kohtuullisen pitkät suorat ja maastokin on sangen tasaista. Uusi päällyste laitettiin ”rahasta pihtaamatta” , eli se on päällystetty ensin tasoittamalla tie 6 -10 sentin kerroksella ja sen päälle kulutuskerros, joka on kai sen normaalin kahdeksan sentin luokkaa.

    Pinta on ihan hyvä, mutta se ei ole aivan tasainen.Uskon,että jos siitä ajettaisiin urheiluautolla kolmeasataa  tai lujempaa, olisi auton renkaat aika paljon irti asfaltista.

    Tien pinta aaltoilee jonkin verran ja voin vakuuttaa, että Saksalaisella autopaanalla ei takuulla pompota, kun siellä paahdetaan.

    Homma on kyllä sellainen, että jos halutaan Suomeen kunnon tiet, meidän on palkattava Saksalainen asfaltointiyritys sitä tekemään Turkkilaisten miesten ammattitaidolla.

    Ehkä he vaatisivat myös pohjustustyöt ihan uusiksi?

    jees h-valta

    Jos ajelee kivikovalla VW:lla tuntuu asfalttitiekin varmaan mursketieltä. Tuo oli juuri asia jonka vuoksi myös siirryin takaisin ranskalaiseen. On autossa mukavampaa kun on mukavuusjousitus.

    Jätkä

    Älä valehtele Jeessi. Vaihdoit Pököttiin, koska he tarjosivat eniten vanhasta vaihdossa. Jos mukavuuden tavoittelulla olisi jotain tekemustä autokaupan suhteen, niin uusi auto pitäisi olla edes ilmajousituksella.

    Gla Gla

    Varmasti tarjous oli hyvä, mutten yhtään epäile, etteikö Jessen auto olisi myös katumaasturiksi mukava. Hyvät arvostelut se ainakin on saanut. Ilmajousitusta ei taida 35 000 € hintaluokkaan saada eli ominaisuudet pitää suhteuttaa johonkin. Itse en olisi valmis maksamaan penniäkään enempää tuota paremmasta mukavuudesta. Jessen tapauksessa rengasvalinta olisi kyllä ollut edullisempi.

    Teistä sen verran, että kun täällä ajetaan maanteillä yleensä enintään 80-100 km/h ja routa tietä kuitenkin runtelee, ei ehkä kannata rakentaa teitä 300 km/h mitoitusarvoja käyttäen. Hinta tuppaa nousemaan, kun toleranssien viimeisistä senteistä ja milleistä aletaan nipistää. Kotimaistakin osaamista kyllä löytyy, käy vaikka moottoriradoilla katsomassa.

    Rane

    Nykyään peltoautoilla voi vetää kahtasataa.

    http://www.koneagent.fi/maantasauslana

    Tolopainen Tolopainen

    Palin oli ainut liike, joka suostui ottamaan Harjavallan kotteron vaihdossa. Meillä on muitakin hiukan samanlaisia arvoautoja, joihin pelkkä tulppien vaihto maksaa lähes  tonnin. Kannattaa pysyä erossa Lexuksista

Esillä 10 vastausta, 4,931 - 4,940 (kaikkiaan 31,224)