Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 31,104 vastausta, 172 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten käpysonnikäpysonni toimesta.
Esillä 10 vastausta, 31,061 - 31,070 (kaikkiaan 31,106)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Kia Sportage ja Toyota Yaris Cross katsellut myös. Kia XCeed: ulkonäkö ok ja hinta ok, neliveto puuttuu ja sama koskee Taigoa.

    Kiitos ajatuksista. Merkeillä ja malleilla on tosiaan tyyppiviat, jotka kannattaa tiedostaa ennen ostoa.

    Vararengasvinkki on hyvä ja se menee myös Karocin takakontin pohjan alle.

    MaalaisSeppo

    Minä tarvitsen 4-vetoauton. Sokolootalla ole ajellut, mutta vahto kohta edessä. Hieman enemmän maavaraa olisi hyvä olla. Käytetty diesel WV Tiguan harkinnassa. Onko näkemyksiä?

    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

    Saksasta kannattaa ostaa merkkiliikkeestä sähkömersu, jos sitä haluaa. Saa 5 vuoden kansainvälisen takuunkin.

    Tolopainen Tolopainen

    En näe vararenkaalle enää nykyisin mitään tarvetta. Ei autoissa ole enää tunkkiakaan, renkaat ja autot on niin painavia, että en ala rengasta tien laidassa vaihtamaan pullotunkin varassa.

    käpysonni käpysonni

    WV-konsernin autoista pitää pysyä erossa, näin isot pojat varoittelee.

    Kahlschlag Kahlschlag

    Ei (K)öyhien (I)hmisten (A)utolla tee mitään metsässä eikä minun mielestäni muuallakaan, kinuski-Volvoilla ja muilla kiinantina-autoilla sitäkin vähemmän, mutta jokainen tietenkin ostaa mieleisensä kulkineen

    Hiluxissa ja muissa Toyotoissa on se huono puoli, että niitä joutuu huollattamaan joka vuosi, kun saksalaisissa huoltoväli on 2 vuotta. Toyotan huollot ovat kalliita, joten kyllä luotettavuudesta osataan ottaa rasvainen hintakin. Huollatan silti Hiluxin huolto-ohjelman mukaisesti, niin ei tarvitse miettiä, toimiiko se vai ei.

    Joudun käymään landella metsissäni töissä, joten kilometrejä tulee väkisinkin n. 12.000/vuosi + henkilöauton kilometrit, melkein toinen puoli lisää, päälle. Mutta kun on hyvät ja käyttötarkoituksiinsa sopivat autot, niin mikäs on ajellessa.

    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

    Kyllä se yli 50-vuotias, joka ei ajele uuden karhealla velattomalla mersulla, on pahasti epäonnistunut elämän poluilla. G-malli metsään ja E-malli maantielle.

    Nostokoukku

    Kyllä se maailma muuttuu. Ennen vanhaan ihmisen ylin arvon mittari oli peltohehtaarien ja lehmien määrä. Nyt G- ja E-mallin Mersut.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    En tiedä mitä Kahlschlag tarkoittaa saksalaisilla, mutta harkitsemissani autoissa on puolipakollinen tarkastushuolto, joka kai määräytyy ajokilometrien mukaan. Jarrunesteen vaihdon takia päätyy huoltoon vähintään 2 vuoden välein.

    MaalaisSepolla on samat ajatukset kuin itsellä. Siskolla oli Tigu ja oli pääosin tyytyväinen. Sen vaihtoehtona pitäisin juuri edellä luettelemiani. Yetistä on sanottu että se oli aikanaan eräänlainen autotoimittajien referenssimalli kompaktien katumaastureiden luokassa. Nyt etsitään siis vähintään samanveroista kulkuvälinettä.

    Kalle Kehveli Kalle Kehveli

    Kyllä se maailma muuttuu. Ennen vanhaan ihmisen ylin arvon mittari oli peltohehtaarien ja lehmien määrä. Nyt G- ja E-mallin Mersut.

    Pss. Se oli tarkoitettu Tolopaiselle…

Esillä 10 vastausta, 31,061 - 31,070 (kaikkiaan 31,106)