Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 30,977 vastausta, 170 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten Reima Muristo toimesta.
Esillä 9 vastausta, 30,971 - 30,979 (kaikkiaan 30,979)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• konstapylkkerö2

Entiset itäblokin maat sai tarpeekseen diktatuurista jota nl edusti ja harjoitti. Jokaisen maan pitää saada itse päättää kuulumisestaan  blokkeihin . Se on vapautta jota ei ryssän trollien puheet muuta miksikään.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Entiset itäblokin maat sai tarpeekseen diktatuurista jota nl edusti ja harjoitti. Jokaisen maan pitää saada itse päättää kuulumisestaan  blokkeihin . Se on vapautta jota ei ryssän trollien puheet muuta miksikään.

Kävi vain juuri päinvastoin. Maat menittivät suomen tavoin itsenäisyytensä ja EU:sta ei ole tullut mitään hyvää, vain haittaa. Suomen talous ja ihmisten hyvinvointi olisi aivan eri mittakaavassa ilman EU-jäsenyyttä. Suomi olisi maailman pikku jättiläinen. Nyt se on lähinnä siirtomaa.

Nostokoukku

Jokaisen maan pitää saada itse päättää kuulumisistaan blokkeihin. Se on vapautta…

Tämä pitäisi myös Usan Setä Samulin trollien muistaa. Noin niin kuin tasapuolisuuden vuoksi.

Metsuri motokuski

Kalle taitaa olla lapin tai koilismaan juntta kommunisteja. Muuten ei tuollaista soopaa synny.

Ihan oikein nostokoukku. Kaikkien pitää itse päättää mihinkä blokkiin kuuluu. Nythän Ukrainalle ei sitä mahdollisuutta anneta.  Tuskin olisi suomellekkaan annettu mikäli venäjän kädet eivät olisi sidottu ukrainaan.  Liittyminen kannattaa aina tehdä heti kun siihen on tarve ja mahdollisuus. Jos Natoon liittyminen vähentää sodan vaaraa Suomessa niin liittyminen kannatti. On aivan selvää että jos usa irtaantuu hiemankin Natosta niin Venäjä testaa Naton viidettä artiklaa.

A.Jalkanen A.Jalkanen

5 miljoonan markkina vai 500 miljoonan markkina – siinäpä kysymys?

Makarov

Pidän itseäni aika ymmärtäväisenä ihmisenä mutta tätä en ymmärrä miten jotkut fanittaa Venäjän toimia niin Venäjän sisällä kuin ulkona.

Metsuri motokuski

Sanoppa se. Joskus aivan käsittämätöntä ymmärtää että joku hyväksyy venäjän iskut siviiliyhteiskuntaa vastaan ja jopa fanittaa sitä. Ilmeisesti nämä ovat niitä miehiä jotka suureen ääneen 60 luvulla arvostelivat veteraaneja jotka puolustuvat Suomea.  Sanomalla: mitäs läksitte….

Nostokoukku

Veteraaneja olen aina arvostanut ja puolustanut. Pappani oli neljän veljensä kanssa rintamalla, eikä yksikään tullut haavoittumatta takaisin, olivat kaikki aika kovissa paikoissa. Venäjän toimia en hyväksy. Mutta en ole voinut ummistaa silmiäni myöskään USA:n ja sen vasallivaltioiden iskuilta siviilikohteisiin. Ja niitä on paljon.

Reima Muristo

”…Joskus aivan käsittämätöntä ymmärtää että joku hyväksyy venäjän iskut siviiliyhteiskuntaa vastaan ja jopa fanittaa sitä. ….”

Ymmärtäjät ovat paikallisia natsi-persuja euroopasta ja pohjois-amerikasta. Kyseessä on poikkeuksetta uskovaisia jotka kuvittelevat olevansa porvareita. Elävät jossakin kuplassa jossa harhaopit ja luulot itävät. Yhteiskunnan roskasakkia.

Esillä 9 vastausta, 30,971 - 30,979 (kaikkiaan 30,979)