Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 30,461 - 30,470 (kaikkiaan 30,596)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rukopiikki

Simojärvessä vesi oli liian sameaa ja sukellusvene vietiin pois.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Olin joskus yli 20 vuotta sitten Kanarialla tyttären kanssa keltaisessa (!) sukellusveneessä joka oli valmistettu Turussa.

Ranuan Simojärven sukellusveneet on nyt kanarialla. Puerto de Moganissa olen asustellut paljon ja käynyt kyseisellä aluksella sukeltelemassakin.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Juuri niin, Puerto de Mogan se muistaakseni oli! Kuvia:

http://www.lovegrancanariashop.com/fi/tuote/gran-canaria-submarine/

Tuossa linkissä on taustaa mitä tapahtui kylmän sodan aikaan ja mihin olisi mahdollisuudet nyt:

http://www.yle.fi/a/3-7543337

konstapylkkerö2

Eikös se kuuluisi asiaan että tuommoinen Pietarin trolli matkailee vain Venäjällä?

käpysonni käpysonni

Koulun pihalla isokokoinen poika tappelee keskikokoisen pojan kanssa. Näiden vieressä pieni poika vittuilee isolle pojalle koko tappelun keston ajan. Kun sitten tappelu päättyy, iso poika kääntyy pienen pojan puoleen ja sanoo hänelle: vaikka en ole sulle tehnyt mitään enkä uhkaillut, olet silti koko ajan vittuillut mulle, joten nytpä kostan tuon vittuilun ja sitten se iso poika hyökkää tuon pienen pojan kimppuun.

Ymmärrätte varmaan keitä ovat tämän vertauskuvallisen  kertomuksen iso, keskikokoinen ja pieni poika.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Käpysonnin tarina on tässä sarjakuvana.

http://www.hs.fi/sarjakuvat/kamalaluonto/car-2000011124668.html

konstapylkkerö2

Entä kun se iso poika olikin niin räähkä, että aina välillä se kävi kaikkien pienempiensä kimppuun. Se ei uskonut lopulta muuta kuin voimaa jota se itse käytti aina pienempiään vastaan.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Viron parlamentti hyväksyi keskiviikkona lakiesityksen, jolla poistetaan äänioikeus paikallisvaaleissa muun muassa maan laajalta venäläisvähemmistöltä ja muilta Euroopan unionin ulkopuolisten maiden kansalaisilta.

Varmaan seuraavaksi poistetaan äänioikeus, juutalaisilta, lesboilta, homoilta, transuilta, kehitysvammaisilta, naisilta, väärää puoluetta äänestäviltä, yms.

Nostokoukku

Putin asetti yhdeksi rauhanehdoksi Ukrainassa järjestettävät rehelliset demokraattiset vaalit, jonka seurauksena Ukrainaan saataisiin demokraattinen hallinto, joka voisi sopia rauhasta. Ilmeisesti Venäjältä saataisiin konsultaatiota rehellisten vaalien järjestämiseen. Miehitysalueillahan pidettiin vaalit, joissa ”vaalivirkailijat” kiersivät ovelta ovelle rynnäkkökiväärin kanssa ja tekivät äänestäjille tarjouksia joista ei voinut kieltäytyä.

Metsuri motokuski

Tuo on totta. Venäläiset onkin kunnostautunut noissa rehellisissä vaaleissa.

Esillä 10 vastausta, 30,461 - 30,470 (kaikkiaan 30,596)