Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 30,421 - 30,430 (kaikkiaan 30,599)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• A.Jalkanen A.Jalkanen

Der Spiegel kirjoittaa että jenkkilän ministerien yhteystietoja ja salasanoja on ollut netistä helposti kalasteltavissa. Eli jos saat viestiä niin et tiedä onko viestittelijä oikea henkilö vai joku hakkeri. Onkohan edes ydinlaukaisukoodit enää turvassa? Kauniit ja rohkeat -show jatkuu… mitähän seuraavassa jaksossa nähdään?

PS. Eräs Hesarin lukija huomauttaa että henkilötiedot voivat periaatteessa olla vääriä: joku on voinut kirjata itselleen käyttäjätunnuksen samalla nimellä kuin on ministeri tai on ministerin kaima. Uutinen päivittyy.

http://www.hs.fi/maailma/art-2000011126696.html

mehtäukko

Esitykset ovat täysin arvaamatonta fiktiota, jopa pelottavaa ja yllätyksellistä.

Scientist Scientist

Monille poliitikoille on tehty valetilejä. Esim siksi Trumpin tili on Real Donald Trump X:ssä.

Trumpin hallinnossa taitaa olla joku myyrä joka laittoi keskustelu jakeluun mukaan Atlantic Monthlyn  päätoimittajan.

Nostokoukku

Jospa se myyrä onkin Trumpetti itse. Oikein kaikkien myyrien iso-isä. Ottaa vastaan Putinin lahjoja ja oikein vielä liikuttuu niistä.

Visakallo Visakallo

Onkohan Trumpin hallinnon väki ottanut mallia tämän palsta Reva-yhteisöstä? Eihän täälläkään aina tiedä, kenen heidän kanssaan kulloinkin kirjoittelee, vai onko sama haamu asialla..?

Tolopainen Tolopainen

Luulen, että Lintilän puhelin on päätynyt Trumpin hallinnon käyttöön. Lähettelee viestejä itsekseen ja lisää henkilöitä keskusteluryhmiin. Trumpin väki osti sen, kun halvalla sai.

Visakallo Visakallo

Niin, tai vanha kettu Lintilä myikin kalliilla..?

Visakallo Visakallo

Hyvä myyntikampanjahan on sellainen, ettei se yritäkään miellyttää kaikkia. Itse olen havainnut, että kampanjan pitää ärsyttää 1/4 osaa väestä, 1/4 suhtautuu siihen neutraalisti, ja puolet suorastaan innostuu siitä, ja vetää ne neutraalikin mukaansa ostoksille. Lopulta ne loputkin nokkiinsa ottaneet ostavat, kun kaikki muutkin ovat jo tehneet niin!

A.Jalkanen A.Jalkanen

Aiemmin mainittu Keir Giles kertoo haastattelussaan että Venäjä saattaa vaatia NATOn vetäytymistä vuoden 1997 rajoille ja Euroopan tulisi valmistautua siihen että USA saattaa tukea ajatusta.

konstapylkkerö2

2 huru-ukkoa on saattaneet tehdä taas etupiirijaon.

Esillä 10 vastausta, 30,421 - 30,430 (kaikkiaan 30,599)