Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 29,901 - 29,910 (kaikkiaan 29,920)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Kannatettavaa visa. Kyllä siinä voisi joku tupakkatauko jäädä pitämättä jos alettaisiin perään katsoa. Tekemättömän ja tehdyn työn kontrollia jotenkin lisää suomeenkin. Valtion ja kuntien ja hyvinvointialueiden puolelta voisi aloittaa tosiaan.

Metsuri motokuski

Montako päivää  jesse on kunnalla tai valtiolla ollut töissä että osaa tuollaisen väitteen tehdä.

Minä kannatan helpompaa irtisanomista. Valtiolla on se ongelma että kun joillekin ei työ motivaatiota löydy niin hänen pois saanti on hankalaa. Jos irtisanomiseen lähdetään niin perusteet oltava lähes käsittämättömät. Jos tuotannollisista syistä erottaa niin on 2 v takaisin otto velvollisuus.  Eli tällaisesta vähän motivaatiota omaava henkilö on vaikea pistää ulos. Parempi olisi että pihalle ja uusi tilalle ilman sen suurempia nurinoita.

reservuaari-indeksi reservuaari-indeksi

Tasaasis merkeis mänöö kilipaalu ennen jumalanpalaveluusta. 8-7 vissihin vissiille tässä kohtaa. Päiväsaldo voi nousta uusille kympeillensä, mutta vaikutus kokonaistilanteesehen voi jäärä pieneeksi, ero mänöö jossaihin 650 paikkehil.

Suukot sunnuntaihin!

Leena

pihkatappi pihkatappi

Ukrainassa ongelman ydin on kaksi kansalaisuutta, joista toinen haluaa olla osa mahtavaa Venäjää ja osa on asuttanut aluetta pitempään kokevat sen isänmaaksi ja heillä on oma kieli. Toinen ongelma on venäläisten ikuinen pelko siitä, että joku hyökkää heidän kimppuunsa ja Usa lienee ollut tässä heidän pahin uhka, jolloin Ukrainan Nato aikeet olivat kauhistus.

Kun Nato laittoi aikoinaan Turkkiin ydinaseet, Venäjä pelkäsi että sieltä ollaan hyökkäämässä. Venäjä laittoi vastineeksi ohjuksia Kuubaan. Usa puolestaan pelkäsi että Venäjä aikoo hyökätä. Vuosia myöhemmin Reagan totesi ettei ymmärtänyt aikoinaan, että Venäjällä pelättiin oikeasti Naton hyökkäystä.

Visakallo Visakallo

Kyllähän Venäjä aivan oikeasti pelkää Yhdysvaltoja, sillä onhan se itse hyökännyt jossain vaiheessa lähes kaikkiin naapurimaihinsa. Yhdysvallat se on jäänyt väliin, vaikka se aivan naapurissa olisikin. Venäjä on aina syyttänyt naapureittaan siitä mitä se itse on eniten tehnyt.

Visakallo Visakallo

Minun mielestäni Trump tekee juuri oikein Putinin kanssa. Saattaa tämän koko ajan muuttuvilla lausunnoillaan epävarmaan hämmennyksen tilaan. Eihän Putin mitään tavallista järkipuhetta usko. Hänen vastapelurina pitääkin olla Trumpin tapainen ydinasein varustettu ”ison talon hullu isäntä”.  Olen melko luottavainen, että Ukrainan asiat vielä ratkeavat aivan kelvollisesti. Trump sai ensimmäisellä kaudellaan jopa Pohjois-Korean ja Etelä-Korean johtajat kättelemään toisiaan. Vastaavaan kukaan toinen ihminen maailmassa ei ollut aikaisemmin pystynyt.

käpysonni käpysonni

Onhan Venäjä ja USA rajanaapureita siellä Alaskassa, jonka USA aikoinaan osti Venäjältä. Kas kun Putte ei ala vaatimaan  Alaskaa takaisin. Ei raukka pelkuri uskalla käydä vahvempansa kimppuun, pienempiään vain kiusaa.

narisija

Ryssät olisi vaihtaneet Suomen parhaat viljelysmaat soihin.

Varmaan soitakin tarjotuilla alueilla oli ja joita AK – henkiset sällit yrittivät aiemmin 1920 – luvun alussa vallata. Muutamat metsäpatruunat tukivat hanketta juurikin alueen isojen metsävarojen vuoksi. Sitähän me emme varmuudella tiedä mitä vaihdon jälkeen olisi tapahtunut. Varmaa on vain se, että sakujen matkaan 1941 olisi lähdetty 1000% varmuudella.

käpysonni käpysonni

Laskettelu on eliitttiväen näennäisliikuntaa, missä hikeä ei tule, kun konevoima vie mäen päälle ja painovoima tuo  mäkeä alas.  Menisivät haarakäyntiä mäen päälle,  niin touhua voisi sentään arvostaa.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Minun mielestäni Trump tekee juuri oikein Putinin kanssa.

Juuri näin. Vahvemman edessä on pakko nöyrtyä ja Trump on niin viisas, että ymmärtää sen. Onhan venäjällä ydinpommeja 50% enemmän kuin usalla.

Esillä 10 vastausta, 29,901 - 29,910 (kaikkiaan 29,920)