Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 29,031 - 29,040 (kaikkiaan 29,192)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Tolopan huoltojen halveksunta ei kyllä yllätä. Onhan nuukuus ja saituus yleensä joko auton pidossa tai itsensä ruokinnassa. Tolopalla siis auton huolto on kammotus ja ainakaan se ei saa maksaa. Kyllä auton huollossa myös jarrut huolletaan ja nesteet vaihdetaan ihan pyytämättä ja huoltoon kuuluvana. Nesteet muistaakseni juuri kuten Gla meinasi niin nykyään kahden vuoden välein. Kuten olen maininnut tuossa Pösössä ei ole jarruille vaihdettu edes paloja eikä muitakaan osia. Huolto antaa kyllä listan töistä jotka on tehty tai vain tarkistettu. Muusta ei neuvotella huoltoon vieressä kuin kysytään lamppujen vaihdosta. Olen aina antanut luvan vaikka yhtään lediä ei ole vielä sammunut.

Visakallo Visakallo

Helkaman pyörätehdas Hangossa on näköjään uudistettu. Sähköpyöriä myydään ilmeisen hyvin.

suorittava porras suorittava porras

Ostin juuri pari luomumaastopyörää ja sain tietää ,että Helkama ja KTM eivät jatkossa toimita niitä. Sähkö on ajanut ohi.

Luomu kiinnostaa edelleen enemmän. Edellisellä ajelimme yli10 000km/ pyörä/4 vuotta. Uusilla pyrin ajelemaan vaimon kera saman verran. Kun ajelee luomulla ei lähdön esteenä ole koskaan se, että akku on tyhjä. KTM:ään on luotto säilynyt.

rööri roope

Vaimoni osti 4vuotta sitten Helkaman sähköpyörän maksoi 2100e.Tyytyväinen ollut siihen.Itse ostin 2024 sähköpyörän tuli saksasta merkiltään Canyon kotiin toimitus hinta 2900e.

Renkaat 2,25″ maastokuvio.Kilometrejä tuli kesällä reilu 8000.Tyytyväinen olen ja helppo ajella huonompiakin teitä ja polkuja.Keväällä asennan sokeripalan jolloin nopeus rajoittamaton tietysti nopeus riippuu polkijasta.

Tolopainen Tolopainen

Vaikka Jesse huollattaisi Pökön kerran kuukaudessa en sitä ostaisi. Ei se tyyppivikainen kone siitä parane.

käpysonni käpysonni

Huijausta nuo sähköpolkupyörät. Kun kunto loppuu, otetaan sähkö avuksi. Huonokuntoisten  ja laiskojen kulkine se on.

Nostokoukku

No mites kuntopyörä. Sillä paluumatka on aina lyhyt.

Gla Gla

”Huijausta nuo sähköpolkupyörät. Kun kunto loppuu, otetaan sähkö avuksi. Huonokuntoisten  ja laiskojen kulkine se on.”

Autosta puhumattakaan. Liikutko itse autolla?

Minulle suurta hupia on ohittaa luomupyörällä sähköpyöräilijöitä.

suorittava porras suorittava porras

Ultra Sport ja Ultra Ride irtosivat reilusti alle kahden tonnin (yhteensä). Edellisten pyörien pääomakulu kilometriä kohti jäi alle 7 centtiin ja alenee vielä kakkospyörän ominaisuudessa. Aika paljon pitää sähköpyörällä sotkea ,jotta pääsee samaan. Voi olla ,että ahteri pettää ennen , kun ko lukema on saavutettu.

Sähköpyörä on hyvä ,jos se edistää liikkumista niiden kohdalla ,joiden terveys vaatii kohentamista tai liikkuminen tuottaa vaikeuksia. On vain pidettävä kuitenkin mielessä , että ketjujen katkeaminen tai tekninen ongelma kilometrien päässä korvessa ei ole kiva juttu. Sanoipa taannoin muuan sähköpyäräilijä , että olisi valmis vaihtamaan pyöränsä päikseen luomuun sen jälkeen,kun  joutui lykkimään painavaa pyörää ihmisten ilmoille kaukaa korven kätköistä. Retkeily sähköpyörällä ei ole läheskään aina pelkkää päivänpaistetta ,mikäli on uskominen alan harrastajien keskusteluihin facessa. Jännitystä ainakin riittää. Tyytyväisiä lienee kuitenkin suurin osa.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Vaikka Jesse huollattaisi Pökön kerran kuukaudessa en sitä ostaisi. Ei se tyyppivikainen kone siitä parane.

Joko Kiian tyyppivika Tolopaisella? Pikku 12V akku tyhjenee päivässä, eikä autolla tee sen jälkeen mitään, ellei lataa sitä. Latausohjain ICCU rikki ja purkaa 12V pikku akun, joka antaa virtaa auton järjestelmille.

Esillä 10 vastausta, 29,031 - 29,040 (kaikkiaan 29,192)