Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 28,931 - 28,940 (kaikkiaan 29,177)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen A.Jalkanen

    Tänään on juhlapäivä! Tai ehkä se oli eilen, mutta en huomannut juhlia. Viestejä on meikäläiselle kertynyt juhlavat 25041 kappaletta ja tämä on numero 25042. Visakallolla pysyy vankka johto 25671 viestillä, eli kaulaa on 629 kappaletta. Tolopainen 22306 ja jees h-valta 21399. Ilmiantakaa kaveri tai itsenne, jos osutte tuohon kööriin tai lähelle meitä.

    Visakallo Visakallo

    Onnea vaan A.J:lle ja toki muillekin! Tässä vuosien mittaan olen huomannut, että keskustelujen aloitukset ovat kuitenkin niitä, joilla voi eniten vaikuttaa palstan sisältöön. Erilaiset uudet aiheet houkuttelevat kommentoimaan aivan uusiakin nimimerkkejä, ja virkistää myös osan vanhoista. Kevytnimimerkkien vinoiluita ei kannata ottaa mitenkään raskaasti, nehän vain useimmiten osoittavat, että on osuttu johonkin arkaan paikkaan, mikä onkin tällaisen keskustelupalstan suola!

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Kiitos ja onnea myös viestijohtajalle, perässä tullaan… Joskus osuu ja uppoaa itse kuhunkin, mutta vinoilut pitää kestää jos täällä meinaa pitempään olla.

    Tolopainen Tolopainen

    Onneksi ei tarvitse seisoskella tehtaan portilla vahtimassa liittopomojen etuja, vaan voi keskittyä tärkeämppiin asioihin. Eikö työläisillä todellakaan ole tärkeämpää tekemistä näinä aikoina kuin alkaa lakkoilla ja ketä vastaan. Missä ne omistajat muka ovat joita vastaan lakkoilevat. Suomessa yhtiöiden suurimpia omistajia ovat työeläkeyhtiöt, lakkoilevat itseään vastaan joka suhteessa. Nykyisellä veroasteella ei kannata lakkoilla.

    Sääliksi käy Teslan omistajia, autosta on tulossa sylkikuppi. Eikä ole mikään häävi talviauto.

    reservuaari-indeksi reservuaari-indeksi

    Onnittelut tosiaan kärjelle, Vk ja AJ ! (Leena laittoi näköjään onnittelut jo aiemmin.)

    Nuo on tärkeitä merkkipaaluja elämässä ja kannustavat eteenpäin, yhä uskomattomampiin suorituksiin.

    Siinä sivussa nyt väkisin tulee valehtelut sun muut sekoilut mutta siitähän kisassa ei ole kysymys! Kaikki ei sitä tajua, mutta onneksi kellarissa ymmärretään, eihän muuten olisi yhtään ystävää!

    Onnittelut vielä!

    Hanna

    MJO

    En tiedä yhtään, mutta 10.000 euron lasku tulossa naapuriin. Hybridin akku paskana.

    En tiedä. Millä paskoilla siellä ajetaan? Googleen ’akkutakuu’. Lähes kaikissa merkeissä on 8v/160000km akkutakuu.

    Täällä tietäjät tietää, että akku on paskana lähes aina ennen 100000km.

    narisija

    Voipi olla, että akkujen ikään vaikuttaa ilmasto, eli täällä kovat pakkaset ei ainakaan pidennä ikää.

    Nostokoukku

    Yleensä näissä takuuasioissa takuutodistuksen takasivulla lukee pienellä fontilla: Ei korvata sodan eikä rauhan aikana.

    Metsuri motokuski

    Akkutakuu ei korvaa myöskään sitä että kolhii autonsa pohjaa ja tuhoaa akustoa. Akku autoissa on hyvä tietää missä se akku on ja kuinka se on suojattu. Tuossa minun hybridissä akku on peltikoteloiden suojassa. Samoin kaapelit menee suojatussa kotelossa.  Huollossa sanoivat että normaali pohjakosketus metsäautotiellä ei tuhoa akkua eikä särje kaapeleita. Tiedän myös autoja kuten tesla jossa akun suojaus on mitätön.

    Tolopainen Tolopainen

    Kukapa ostaisi yli 10v vanhan sähköauton. Se tulee olemaan hyvä kysymys tulevaisuudessa. Saattaa tulla paljon auton omistajia, joilla on vanha auto, mutta sitä ei kannata korjata. Yli 10v vanhoihin Tesloihin on yleensä vaihdettu akku ja moottori takuuna.

Esillä 10 vastausta, 28,931 - 28,940 (kaikkiaan 29,177)