Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 28,551 - 28,560 (kaikkiaan 28,582)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Rane2

”toistelevat kuin papukaijat kuulemaansaja lukemaansa.”

No sehän kuuluu trollipajan työnkuvaan.

narisija

No sehän kuulu trollipajan työnkuvaan.

Jaa, no miehekästä, että kykenet sentään myöntämään trolli olevasi ja näin tavat tunnet.

Rane2

Jaa,se ettei narisijat tai kehvelit kykene myöntämään olevansa ryssän trolleja on akkamaista?

Visakallo Visakallo

Olkoot he trolleja tai ei, mutta se minua kiinnostaa ihan oikeasti, että mistä tuonkaltainen suhtautuminen nykyiseen Venäjään on oikein heillä peräisin. Ainakin minun on sitä mahdotonta käsittää. Jokin perusteltu syyhän siihen pitää olla.

Metät kunnossa!

Visa. Tätä samaa olen miettinyt. Mistä tuo tarmo kumpuaa? Ei pysty ymmärtämään. Ei.

Kalle Kehveli

Kalle puhuu aina totta. Ei muiden suulla. Palstalla on paljon valtamedian aivopesemiä, vailla omaa päättelykykyä. Elämässä menestyjät osaavat tehdä itse päätelmiä tai sitten heillä on vain tuuria. Kallen arvio on, että suomalaisista 90% on säälittäviä lampaita.

Visakallo Visakallo

Kyllä sitten Kalle ainakin minulla on ollut ihan helvetin paljon hyvää tuuria!

Kalle Kehveli
    narisija

Tätä samaa ole miettinyt. Mistä tuo tarmo kumpua?

Minä taas en ole miettinyt mistä tarmonne ja vimmattu ryssäviha kumpuaa, ihmetellyt kyllä

Metät kunnossa!

Sanos narina mikä on hyväksyttävä syy 2020-luvulla hyökätä naapurivaltioon ja alkaa tappamaan pääasiassa siviiliväestöä? Kyllä hiukan pitää olla pipo vinossa jos se jollain tavalla herättää sympatioita.

Esillä 10 vastausta, 28,551 - 28,560 (kaikkiaan 28,582)