Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 28,321 - 28,330 (kaikkiaan 28,340)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Metsuri motokuski

Niin se varmaan visa on. Meillä ei taida olla ”pinkka kunnossa” jolla suosion saisi. 😀

Nostokoukku

Mitähän minä Konsta sinulta katehdin, sitä etäyhteyttäkö? Tuon saman akan kanssa on tullut asuttua saman katon alla kohta 40 vuotta, aivan kuuloetäisyydellä. Olen vanhanaikainen, mutta minusta se on mukavampi kuin etäsuhde. Tosin ajoittain varmaan rasittavampi. Kun toisen ääni nousee falsettiin, etäyhteydessä voi aina yhteyden katkaista ja kuitata, että on huono kenttä. Minä joudun siirtymään pannuhuoneelle. Siihen aikaan, kun sitä vikittelin, ei ollut Kinderiä, ei tekstiviestejä eikä etäyhteyssuhteita. Jos ei saanut suuntansa auki, sai olla ilman.

konstapylkkerö2

Mistä minä tiedän mitä kadehdit. Tuommoset negatiiviset kommentit joita harrastat johtuu yleensä juuri kateudesta ja omasta osattomuudesta.

Gla Gla

”Onkohan niin, että meissä lähes jokaisessa palstalaisessa asuukin pieni Danny!”

Onneksi ei kaikissa.

Puu Hastelija

Pakko sanoa että vuosi 1964 oli ikimuistoinen. 

Ensimmäinen levyni, armeijaan meno, appiukon syntymä…

– DANNY

Nostokoukku

Nyt meni oudoksi. Konsta tietää, että minä katehdin häntä, mutta ei tiedä mistä minä katehdin. Olen kertonut omasta suhteestani totuuksia, enkä mielestäni kovin negatiiviseen sävyyn. Arvelletko, että katehdin siitä, että sinulla on tietokoneen näytöllä nuori nainen? En ole koskaan sellaista suhdetta kokeillut, mutta arvelen, että siihen ei paljon miestä tarvita, rahaa tosin saattaa mennä.

käpysonni käpysonni

Paljonkos konsta on jo lähetellyt rahaa etärakkaalleen? Ettei vaan olis kyseessä perinteinen rakkaushuijaus, jospa siellä toisessa päässä on joku nigerialaishemmo, joka tienaa konstan naisenkaipuun kustannuksella?

jees h-valta

Nostokoukulla on mielestäni asenne kohdallaan. Kyllä se peitto päällä pysyy jo aika rauhallisessa kanssakäymisessä eikä siitä enää sen suurempaa ongelmaa edes tee. Minun isä oli äitiä kymmenen vuotta vanhempi eikä se tuntunut kovin ongelmalliselta heidänkään elämä maaseudulla pientilalla aikanaan. Kun isä kuoli seitenkymppisenä innostui nuorempi vielä eläkeläisrientoihin ja löysi sieltä vähäksi aikaa kumppanin. Muutaman vuoden juttu ja palasi kotikonnuille. Hän elikin vielä pitkään eli yli ysikymppiseksi.

Metät kunnossa!

Puu Hastelijan tietoiskua piti nauraa useampi minuutti. Kuka pistää Dannyä paremmaksi😄??

Tuommonen 60 vuoden ikäero saattaa vanhemmissa miehissä jo aiheuttaa oikeaa kateutta! Jos joku saa vitosen tukkikuutiosta enemmän, se kateus on pientä tämän rinnalla!

Siis kaikille ”vanhemmille” naishenkilöille toki tiedoksi, että olette toki arvostettuja ja haluttuja kumppaneita tekin.

Tolopainen

Ymmärrän kyllä kadehtijoita. Ei se elämä ole helppoa vanhan kitisevän rouvan kanssa, jonka alushsme ei enää ole hampaissa. Tekohampaat, kun on lasissa.

Esillä 10 vastausta, 28,321 - 28,330 (kaikkiaan 28,340)