Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

• Tämä aihe sisältää 28,331 vastausta, 163 ääntä, ja päivitettiin viimeksi , sitten Rane2 toimesta.
Esillä 10 vastausta, 28,301 - 28,310 (kaikkiaan 28,333)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen

Venäjän kouluissa opetetaan aivan varmasti valeita ja rynnärin käsittelyä. Heidän on pakko opettaa valeita, koko yhteiskunta perustuu valheeseen ja ihmisten huijaamiseen. Venäjällä mikään ei ole muuttunut kuvittelevat olevansa muita parempi kansa ja heillä on oikeus tappaa ja tuomita vähemistökansoja vihollisikseen eli ei ystävällismielisiksi, sekin on valheellinen kuva naapurimaasta.

Jos Venäjän kouluissa opetetaan, että on olemassa vain kaksi sukupuolta, joiden tehtävä on lisääntyä ja tuottaa järjestelmän käyttöön sotilaita, on heidän oma totuutensa. Minua tuo ei häiritse, ryssä on katoava kansa noilla opeilla. Kansakoulussa opetettiin 60-luvulla, että Neuvostoliitossa oli asukkaita yli 200 miljj, nyt 140milj ja joka vuosi heitä on vähemmän.

Rane2

Niin,ilmeisesti  kaikki huippu-urheilijat on tapatettu Ukrainan rintamalla kun venäläiset urheilutoimittajat/politrukit äänestävät Puten vuoden urheilijaksi?

jees h-valta

Tolopan kommenttiin senverta että paljonkos suomen koulussa sitten opetetaan niitä sukupuolia olevaksi? Olisko venäjällä sama ongelma kuin suomessakin että ehkäisy vie kansaa vähenevälle tielle? Täällä on vasta alettu keskustella alle 25v ikäisten ilmaisen ehkäisyn mielekkyydestä. Mielestäni ennenvanhaankin on kyetty ne ei toivotut lapset ruokkimaan ja kasvattamaan eli olen vahvasti sitä mieltä että tuollainen tuki sekstailuun pois. Jos ei ole varaa omaan ehkäisyyn on pareen pitää jalat tiukasti ristissä.

Tolopainen

Jezz on ilmeisesti ollut ei toivottu lapsi. Tai haluaisi että olisi ollut sellainen. Venäjämielisyytesi hakee uusia ulottuvuuksia. Minulla ei ole aavistustakaan mitä kouluissa nykyisin opetetaan. Ennen opetettiin että Jeesuksella oli 12 opetuslasta ja kaikki miehiä, joista yksi oli mestarille kaikista läheisin. Siis ei ollut kiinnostunut naisista, jotka siihen aikaa liikkuivat pöytien alla ja pesivät hänen jalkojaan, vaikka olivat langenneitä, hän sen heille salli, kun oli niin reiru mies.

mehtäukko

”… Ennen opetettiin että Jeesuksella oli 12 opetuslasta ja kaikki miehiä, joista yksi oli mestarille kaikista läheisin…”

Tolopainen kun on kunnostautunut noitten hengellisten asioiden mitätöimiseen ja nollaamiseen kautta aikojen, hän kuitenkin itse ottaa ne ensin eri yhteyksisissä pöydälle.

Miksi noin ristiriitainen käyttäytyminen?

Visakallo Visakallo

On se hyvä, ettei omaan jälkikasvuun tarttunut edellisen hallituksen aikaisen ilmastoahdistuksen vaikutus, eli lapsien teon lopetus. Lapsenlapsia on tullut vuosittain ihan tasaiseen tahtiin, ja näkyisi  homma jatkuvan tänäkin vuonna. Paapan on kohta hommattava jo pikkubussi,  jos haluaisi koko katraan viedä samalla kertaa ajelulle!

jees h-valta

Toloppa oikeassa, voin todella olettaa olevani nk. ei toivottu lapsi. Kun niitä minua ennen oli jo viisi ja äitikin alkoi jo olla aika iällä synnyttäjäksi. Tuskin tuo niin erityisen ihmeellistä siihen maailman aikaan oli. Suomalaisia olisi sotien jälkeen syntynyt huomattavasti vähemmän jos ehkäisy olisi silloin ollut ilmaista ja niin helppoa kuin nykyisellään. Tolopan mielestä haen uusia ulottuuvuuksia venäjämielisyyteen. Voi olla mutta Tolopan vääriin tulkintoihin venäjästä en sentään ole syyllistynyt. Uusia ulottuvuuksia on tänä vuonna odotettavissa sodankin suhteen mutta siinäkin voi Toloppa jälleen joutua pettymään. Voittaja sanelee ehdot rauhaan, tykkäsit Toloppa tahi et. Koska rauhaa ei muuten tule.

jees h-valta

Visalla hieno tilanne! Kateeksi käy, minulla vain yksi lapsenlapsi. Toki aivan huippu tietty.

Tolopainen

Minusta tuossakin ratkaisee enemmän laatu kuin määrä. Kyllä yhdelle lapsen lapselle on helpompi rakentaa osakesalkku kuin kymmenelle ja hankkia harrastusvälineet.

Mehtäukolle sanoisin, jotta pitää kestää se mitä sanassa sanotaan.

Nostokoukku

Olen samaa mieltä 140 ärrän kanssa. En pidä itseäni mitenkään epänormaalina vaikka sukupuolinen suuntautumiseni on kohdistunut jo vuosia ei hedelmällisessä iässä olevaan. Ei vain ala enää vaimon esiliina nousta vaikka yritetty on. Ja se on se sama alkuperäinen vaimo, jonka kanssa lapset aikoinaan tehtiin.

Esillä 10 vastausta, 28,301 - 28,310 (kaikkiaan 28,333)