Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 27,751 - 27,760 (kaikkiaan 28,526)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Metsuri motokuski

Tytöllä on diesel skoda 2 litran moottori joka vie siinä 5 litran huikkeilla. Kesällä aavistuksen vähemmän ja talvella lähelle 6 litraa. Minulla on vastaavan kokoinen bensa toyota ja kulutukset pyörii ihan samoissa luokissa. Sen perusteella tein arvioin henkilöautojen kulutuksesta.

Nostokoukku

Minulla on diesel neliveto Nissan 2,4 litran koneella. Hirvimetsällä, vähän kelistä riippuen kulutus 15-20 litraa sataselle. Kesällä varovasti ajellen vähän yli 10 litraa. Minua on aina autokaupoissa petetty, koskaan en ole päässyt alle 10 litran sataselle.

MJO

Minulla on vastaavan kokoinen bensa toyota ja kulutukset pyörii ihan samoissa luokissa. Sen perusteella tein arvioin henkilöautojen kulutuksesta.

Polttoaineen kulutuksessa riippuu paljon, kuka painaa kaasua. Toiseksi ovatko autot saman painoisia. Jos 2 litran bensa koneella ajaa alle 5 litran, niin siinä mennään jo pinta kaasulla.

se on fakta, että diesel litrassa on 30% enemmän energiaa.

Visakallo Visakallo

IL: Nissania on vuosien ajan tuonut Suomeen ja muihin pohjoismaihin firman haarakonttori Nissan Nordic Europe, jonka pääkallonpaikka on löytynyt Suomen Espoosta. Yritys aloitti kuitenkin YT-neuvottelut syksyllä, ja niiden tuloksena pääkonttori ja sen työt siirtyvät Amsterdamiin.

Metsuri motokuski

Ilman muuta MJO ajotavoilla on merkitystä.  Kyllähän skoda on painavampi auto luulisin.  No aivan sama mitä ne kuluttavat mutta ero on aika pieni.

MJO

Ero on 30% samalla kuskilla ja vastaavalla autolla.

Visakallo Visakallo

Olisiko nyt jo keskusteltava Linnanjuhlista. Aikamoinen mölö nousi ensimmäisen kauden kansanedustajan poisjäännistä Linnan bileistä, mutta entisen presidentin poisjäänti sivuutettiin vain ohimennen!

Rukopiikki

Suomella menee niin huonosti että linnajuhlat olisi voinut peruuttaa ja laittaa säästyneet rahat tähellisempään hommaan.

Metsuri motokuski

Linnan juhlat ovat vuoden kulttuuriteko. Meitä on jopa 2,4 miljoonaa jotka sitä telkkarista katsoo. Eduskunta tuntuu riitelevän yt kulttuurin rahoituksesta.  Säästetään 500 milj rahoituksesta 17 milj. Siitä se kulttuurin romahdus alkaa.

narisija

Orpolta ovela veto, otti yhteyttä suojelupoliisiin, uutisoi mtv, olipa todella ovela, buaahhah. Ei voi jälleen kerran muuta kuin nauraa ”oveluudelleen”

Esillä 10 vastausta, 27,751 - 27,760 (kaikkiaan 28,526)