Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 26,921 - 26,930 (kaikkiaan 26,957)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen

    Olet kyllä oikeilla jäljillä Rukopiikki. Länsi ei aina tiedä pitäisikö sen kilpailla vai tehdä yhteistyötä ja sama ongelma näkyy EU:n sisällä maiden välillä.

    Visakallo

    Rukopiikki: ”USA hyötyisi suuresti konkurssikypsästä EU:sta koska se saisi sitä kautta Euroopan taloudellisesti täysin hallintaansa.”

    Kaikki suurvallat toki ajattelevat aina omaa etuaan. Jos jossain maassa tain maanosassa menee huonosti, tulee siellä silloin yrityksiä myyntiin. Jenkit ostavat mielellään parhaat päältä. Kiina peluuttaa Venäjää Ukrainaa vastaan niin kauan, että Kiina saa sopivasti Venäjältä sekä Ukrainasta paljon sellaista mitä Kiina tarvitsee.

    Kalle Kehveli

    Kiina se ostaa yrityksiä EU:sta kiihtyvään tahtiin. Hampurin satamakin on osittain kiinan! Konkurssikypsä usa ei osta mitään.

    Rane
    Kalle Kehveli

    Eteläkorealaisen Kian autoista löytyi aiemmin tänä vuonna karmaiseva tietoturva-aukko, jossa autojen järjestelmiin pystyttiin murtautumaan rekisterinumeron perusteella alle 30 sekunnissa, uutisoi Kauppalehti. Haavoittuvuus koski lähes kaikkia Kian nykyaikaisia malleja. Hyökkääjä saattoi käyttää auton tietojärjestelmän ominaisuuksia etänä ja saada lisäksi haltuunsa uhrin nimen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja kotiosoitteen. Haavoittuvuuden paljasti amerikkalainen huippuhakkeri Sam Curry yhdessä yhteistyökumppaneidensa kanssa.

    Apli

    EDIT

    Nostokoukku

    Minäkin olen ”murtautunut” muutaman kerran rekisterinumeron perusteella omistajan tietoihin, ja aivan laillisesti. Olen selvittänyt siten maillani näkyneen tuntemattomaksi luulleeni auton omistajan. Minä kun en oikein tunne automerkkejä, saatikka muista kenenkään rekisterinumeroita. Joskus on tullut haettua sillä perusteella vahingossa tuttavienkin auton tietoja. Ja on paljastunutkin, että auton omistaja onkin joku muu kuin sillä liikkuva ja omakseen kertonut on antanut ymmärtää.

    Kalle Kehveli

    Minäkin olen ”murtautunut” muutaman kerran rekisterinumeron perusteella omistajan tietoihin. 

    Tuossa em. uutisessa se taitaa tarkoittaa auton tunniste-/sarjanumeroa.

    A.Jalkanen

    Fortumilta innovaatio: hiilidioksidipäästöt muoviksi?

    Fortum on onnistunut ensimmäisenä maailmassa valmistamaan biohajoavaa muovia jätteenpolton hiilidioksidista eli poltettujen jätteiden savusta. Carbon2x-hanke on merkittävä läpimurto hiilidioksidin talteenotossa ja hyödyntämisessä.

    https://www.hs.fi/talous/art-2000010761567.html

    A.Jalkanen

    Tämä avaa äänestäjien silmät USA:ssa?

    https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010763258.html

Esillä 10 vastausta, 26,921 - 26,930 (kaikkiaan 26,957)