Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 26,081 - 26,090 (kaikkiaan 26,562)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Kalle Kehveli

    Tolopainen on oikeassa. Turhia leikkauksia tulisi karsia. Kuten eläkeläisten sydän- ja aivoleikkauksia, kalliita syöpäleikkauksia, tekonivelten vaihtamisia ym. Pitäisi hyväksyä, että takuuaika meni jo umpeen. Työikäisilta pitäisi karsia venähtäneiden tissien ja leukapussien nostaminen entisille paikoilleen ja liikalihavuuden hoitona vatsalaukun ohitus- ja pienennysleikkaukset.

    Just näin, ja lääkkeiden ja lääkärikäyntien kelakorvaus tulisi poistaa.

    A.Jalkanen

    Nyt on oikeisto äänessä. Jos Kela-korvaus poistetaan lääkkeiltä, vähäavarainen joutuu hakemaan toimeentulotukea (tuleeko halvemmaksi) tai jättää ehkä lääkkeet ottamatta (tuliko halvemmaksi).

    Säästöjä pitäisi varmaan hakea toiminnan järkeistämisestä, priorisoinnista ja sairauksien ennaltaehkäisystä. Omalääkärijärjestelmä olisi kokeilun arvoinen myös, mutta se ei poista saatavuusongelmaa. Olkaa tyytyväisiä jos asutte seudulla jossa lääkäriin pääsee nopeasti.

    Kalle Kehveli

    ”Hallitus aikoo säätää täysin uuden veron: 2,1 miljoonan suomalaisen rahaetu ja sadat miljoonat eurot uhattuna – Pankkipomo ei suostu kertomaan vielä juuri mitään.

    OP on valmistautunut siihen, että sen asiakkaat voivat joutua maksamaan veroa bonuksistaan.”

    Siinä meni Tolopaisen S- ja OP-bonukset verolle!

    Tolopainen

    Suuri osa lääkkeistä on turhia ja niillä hoidetaan itse hankittuja elintasosairauksia. Niitä tulee todella riittämään kun katsoo miten ylipainoisia ihmiset ovat. Minä en tarvitse mitään lääkkeitä. Painoni on lähes sama kuin oli kun menin armeijaan.

    Nostokoukku

    Motokuski. Olen jo eläkkeellä. Kaksi ja puoli vuotta sitten käytin ilmeisesti maksamani verot. Olin suurehkossa leikkauksessa, jossa joku meni vähän pieleen. Sen jälkeen yli kolme viikkoa sairaalassa. Oli elämäni kovimmat viikot. Minulle riittää. Elvytyskielto on annettu, leikkauksiin en enää lähde. Jonkun vuoden päästä on seitsämän kymppiä täynnä. Olen ymmärtänyt sen tosiasian, että tästä on suunta vain alas päin. Kyllä tämä maailma on jo nähty. Kärvistellään nyt kohtuukuntoisena vielä hetki.

    Tolopainen

    Älä luovuta, olen tavannut henkilön, joka on käynyt 12 kertaa uusinta leikkauksessa. Ja vielä ei ollut kunnossa, vakuutusyhtiö maksaa potilasvahinkona.

    Nostokoukku

    Luovuttamisesta ei ole kysymys, vain tosiasioiden tunnustamisesta. Kuntoa pidän yllä ilman verovaroja. En ole henkisesti valmis vielä sauvakävelyn. Kun on koko elämänsä oppinut, että kun liikkeelle lähtee niin jotain valmista syntyy. Siksi asfaltin kilkuttaminen sauvoilla tuntuu joutavalta. Niimpä olen keskittynyt polttopuun keräämiseen. Kun kantaa tukinlumppeja hakkuutyömaalta tienvarteen, hiki tulee siinäkin, ja ottaa henkeen. Tämän kesän aikana kertynyt kahden talven polttopuut kahteen puulämmitteiseen omakotitaloon ja useamman vuoden puut hirvikämpälle. Henkistä hyvinvointia hoidetaan taas juuri alkaneella metsästyskaudella, sorsia, metsälintuja, hirviä, jäniksiä, turkiksia, majavia ja metsäkauriin kevätpukkeja. Siinä järjestyksessä.

    Tolopainen

    Televisiossa esitettiin vuosia sitten dokumentti sokeasta Vennisestä, hän oli ruuan suhteen kymmeniä vuosia ajastaan edellä. Laittoi blenderiin pari banaania ja pihalta vihreitä lehtiä. Muut söivät siihen aikaan läskisoosia ja punaista maitoa ja leivälle paksusti voita. Kyllä suomalaisten epäterveelliset ruokailut näkyy sairastavuudessa.

    jees h-valta

    Valitettavasti Tolopan dieettipiiperrys ei tuo energiaa riittävästi joten aika vaatimattomasti noilla eväillä tapahtuu. Eihän lihalla mässäillä tarvii mutta sitäkin ihminen tarvitsee. Vaikka ravintomuoti taas jossain statosfääreissä liitääkin.

    Tolopainen

    Hevonen on kasvissyöjä, voittaa kyllä Jessen voimassa ja nopeudessa.

Esillä 10 vastausta, 26,081 - 26,090 (kaikkiaan 26,562)