Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 26,970 vastausta, 159 ääntä, ja päivitettiin viimeksi , 6 tuntia sitten Rane toimesta.
Esillä 10 vastausta, 25,401 - 25,410 (kaikkiaan 26,972)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo

    Auton ostaja voi itse omilla ostopäätöksillään parhaiten vaikuttaa siihen, kuinka paljon auton hinta tulee laskemaan. Haitari on tässä suhteessa todella suuri. Tärkeintä toki on aina se, että hankittava auto on kulloiseenkin käyttötarkoitukseen parhaiten sopiva.

    Rane

    Eipä ole helppoa Lindmannillakaan.Demareilla on pitkä perinne hoitaa turvallisuuspolitiikka jämäkästi olipa sitten hallituksessa tai oppositiossa mutta nyt siellä on paljon äänekästä naisväkeä jotka ideologisesti kuuluvat jonnekin vasemmistoliittoon tai vihreisiin.

    Antti Lindtman saa demareilta rankkaa kritiikkiä – syytöksiä kulissipelistä – Politiikka – Ilta-Sanomat

    Tolopainen

    Sellaisen edustajan, joka äänestää käännytyslakia vastaan pitäis luopua edustajanpaikastaan, hän ei toimi äänestäjiensä etujen mukaisesti, vaan kannatta valtioterrorismia. Suomen veronmaksajien ei tarvitse elättää myyriä eduskunnassa eikä muitakaan rosvoja.

    Apli

    Eikös sähköautoissa ole sekin hyvä puoli että polttoaine eli sähkö on kotimaista, esim vesivoimalla tehty, ei tarvitse maksaa öljysheikeille mitään..

    A.Jalkanen

    Liiallinen sähköön nojaaminen on huoltovarmuuden kannalta riskipitoista. Kaikilla kun ei ole kotona mahdollisuutta tuottaa omaa sähköä. Biokaasun mahdollisuudet taitaa jäädä pääosin käyttämättä, mutta sekin olisi riskiä hajauttava.

    Tolopainen

    Kyllä hajautettu sähköntuotanto edistää huoltovarmuutta paremmin kuin keskitetty.

    A.Jalkanen

    Sähköautoissa on tietysti tekniikan kehittyessä mahdollisuus toimia sähkövarastona, joka pitää talon sähkössä kun verkko on nurin. Vielä jos on oma aurinkopaneelisto tai tuulivoimala on aika omavarainen.

    Perko

    ” Perustuslakiin ” lisättäväksi sopisi Tolopaisen  ; pääoma- ja myynti – ”veronmaksajien ei tarvitse elättää myyriä eduskunnassa eikä muitakaan rosvoja”.

    isaskar keturi

    Tämä on jännä tämä autoasia, kun aikaihmiset jaksavat keskustella siitä, mikä on paras auto. Olen ajellut audilla (köyhän miehen mersu 70-luvulla), fordilla, fiatilla, pösöllä, opelilla ja subarulla – kaksi ensin mainittua isukin autoja, mutta kovassa käytössä. Kaikki on olleet silloiseen käyttötarpeeseen ihan hyviä autoja, kun on hyvin pitänyt. Arvonlasku ei ole ollut kiinnostuksen aihe, kun kaikki on käytetty loppuun ja päätynyt romuttamolle tai romutushinnalla jollekin, jolle vielä kelpaa.

    Perassic Park

    Joskus muinoin autolla haettiin -ja saatiin statusta.  Nykyään auto on vain ’auto’ useimmille. Taloudellisesti nopsaan arvoaan menettävä verotettu käyttöesine.

    On tietenkin hareasteautot erikseen.

     

     

     

Esillä 10 vastausta, 25,401 - 25,410 (kaikkiaan 26,972)