Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 25,361 - 25,370 (kaikkiaan 26,973)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Puuki

    Mulla on tulossa hybridi Porsche Cheyenne.

    MJO

    Sähkövouhotukset vievät yhteiskunnan vararikkoon. Akkujen valtavat magneettikentät ärsyttävät ihmisen hermostoa ja aiheuttavat matkapahoinvointia.

    Joo, DC-jännite aiheuttaa aivan hirveät magneettikentät ja tappaa kaikki.

    MJO

    Moni ostaa ja sen jälkeen yleensä myös uuden Peugeotin.

    Tottakai ostaa kuten Citroën omistaja vaihtaa uuden citroenin. Syy, kun muut ei maksa niistä mitään vaihdossa.

    Visakallo

    Näinhän se käytännössä tahtoo olla kuten MJO kirjoitti. Automyyjiä on jopa ohjeistettu olla ottamatta Citroenia ja Peugeotia vaihdossa. Jos niin kuitenkin kävisi, nämä autot siirretään muille markkinoille, eli eivät jää liikkeen vaihtoauto-osastolle. Tämä ei ole mitään panettelua, vaan autokaupan aivan normaalia arkipäivää. Jos ette usko, niin kysykää muilta.

    Tolopainen

    Milloin Visakallo siirtyy kulkuneuvoista autoihin.

    A.Jalkanen

    Mitäs autoja Tolopainen suosittelee? Itse harkitsen VW T-Rocia nelivetoisena.

    Puuki

    Suosittelen T-Roc:ia. Mulla oli semmonen jonkin aikaa. Sopivan näppärä ajella taajamissa.

    Tolopainen

    Minulle ei käy sellainen auto, jossa takuu on vain 2v, kun voi valita autoja, joissa on 7v takuu. Tuo on merkittävä etu uudessa tekniikassa.

    A.Jalkanen

    Onko niissä pitkän takuun merkeissä Tolopainen kohtuuhintaista kompaktia  nelivetoa? Ulkonäkö pitää miellyttää sisältä ja ulkoa. Olikohan Kia Sportage jota katselin, mutta se oli kallis uutena, uusi malli.

    Tolopainen

    Ei ole halvempaa nelivetoa, jos sportage ei käy.

Esillä 10 vastausta, 25,361 - 25,370 (kaikkiaan 26,973)