Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 24,791 - 24,800 (kaikkiaan 28,640)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• narisija

Oliko se Kalle joka on hyväuskoinen…

Vuosikaudet meille on todisteltu, ettei Venäjä hyökkää natomaahan, eikö se pidäkään paikkaansa?

Luulen Putinin saaneen riittävästi sotia nyt käynnisä olevassa sodassa kävipä siinä miten tahansa.

Edelleen luulen, ettei Putin ottaisi koko Ukrainaa, vaikka sitä tarjottimella tarjoiltaisi. Miksi ottaisi yli 40 miljoonaisen kansan, joista enemmistö olisi kapinassa koko ajan. Jonkin sortin ”hullu” varmaan on mutta ei niin tyhmä, ettei sitä ymmärrä.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Venäläiset itse koko ajan viestivät, että NATO ei ole heille este jos heidän varpailleen astutaan. Esimerkiksi Kaliningradin valtaus voisi olla riittävä yllyke. Krimin mahdollisesti myös. Mutta siinä kohtaa on iso kynnys, kun molemmilla puolilla on ydinaseet.

narisija

Taktiset ydinaseharjoitukset – ilmoitus liittyy juurikin Kalinigradiin.  Putin ilmoitti harjoituksesta tiistaina, se uutisoitiin meillä. Kuitenkin ryhmä natomaita oli aloittanut ison ilmasotaharjoituksen maanantaina Kaliningradin kahtapuolta, siitä meille ei luonnollisesti uutisoitu.

Tolopainen Tolopainen

Mitäs ylistämistä noissa  ryssän propakandisissa ydinase harjoituksissa on. Putleri ei pidä yhtään puhetta, jossa ei uhkailisi ydinaseilla. Diktaattorit tarvitsevat ulkoista vihollista ja ydinaseuhkailua pysyäkseen vallassa.

Rane

Venäjän taktiset ydinaseharjoitukset tarkoittavat sitä että Putte on painellut pari tuntia semmoista punaista harjoitusnappulaa.Vähemmästäkin sormi kipeytyy…

mehtäukko

Putleristien kielenkäyttö eri tapahtumista on ihmeellistä sekopäisyyttä. Ensi itse pommittavat siviili-infraa tuhottomasti, ja kun Ukraina tottakai vastaa sotaan kun joutui, syyttävät terroristeiksi! Onko noin sanallinen järjenkäyttö hakusessa?

Metät kunnossa!

Miksi kukaan vähänkään länsimaisella ajattelulla varustettu sellaista paskakasaa kun Kaliningrad on haluaisi valloittaa???

A.Jalkanen A.Jalkanen

Koska sieltä tulee gps-häirintää?

Gla Gla

Narisija kehui näkyvyyttä Hiacesta. Onkohan koskaan tullut huomattua, miten muut väistelevät näkyvyyteen tyytyväistä Hiace-kuskia? Tai onkohan kuski koskaan edes kuullut käsitteestä väistämisvelvollisuus.

http://www.is.fi/autot/art-2000010417143.html

Visakallo Visakallo

Sen verran euroviisuista, että 15 maata 26:sta antoi yleisöäänissä täydet 12 pistettä Israelille, mutta raadit olivat aivan toista mieltä. Se on ihmeellinen asia tuo musiikkimaku!

Esillä 10 vastausta, 24,791 - 24,800 (kaikkiaan 28,640)