Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 23,661 - 23,670 (kaikkiaan 27,397)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• arto

Eihän nyt ole vasta kuin pikku osa SAK jäseniä lakossa. Muut liittyvät lakkoon aika seis Suomi.

Metsuri motokuski

Meinaatko Arto että suomalaisten sympatiat lisääntyy ammattiliittoja kohtaan kun pistävät Suomen talouden pysähdyksiin ? Tämähän aiheuttaa suurimmat vahingot muille työssäkäyville ihmisille. Suuryhtiöt kyllä pärjäävät ja tuottavat materiaalia muilta tehtailta.  Ei ne anna asiakkuuksien kadota.

Meilläkin oli yksi perheenjäsen sak asiakas ja otimme vakuutukset silloin turvasta kun oli hyvät alennukset.  Aika pian selvisi että alennukset olivat pelkää silmänlumetta kun lähtöhinta oli huomattavasti suurempi. Aika pian vaihdettiin muuhun yhtiöön ja jätettiin ”alennukset ” niille jotka niille arvoa antoi.

Nostokoukku

Kumpiko lyö Suomen talouden polvilleen, omapäinen SAK vai uppiniskainen hallitus ?

Jätkä

Väärä vakuutusyhtiö. IF antaa esim auton vakuutusmaksuista, jotka on kilpailuttamalla vertailtu, reippaan alennuksen. Myös laadukkaita kelohuviloita saa käyttöön sekä lapista, että etelä-suomesta.

Tolopainen ei tiedä AY-toiminnasta mitään, eihän hän ole koskaan ollut liitossa, koska ei ole päässyt jäseneksi. Siitä johtuu hänen katkerat mielipiteet koko ammattiyhdistystoiminnasta, kun ei ole koskaan edes päässyt pikkujoulujuhliin.

Metsuri motokuski

Toivottavasti ei kumpikaan. Nyt näyttää viisari kääntyvän sak:n suuntaan jos oaj tai Tehy ei saa päätä käännettyä.

Jätkä

Hallituksen hölmöt pistävät peliin kaiken, näkeehän sen Urpo-Petterin ja Raivo-Riikkan naamasta, että sen takana ei solut liiku.

Reima Muristo

Mistä lähtien ammattiliitto on myynyt vakuutuksia? Kyllä se on vakuutusyhtiö joka niitä myy ja tarjoaa.

MTK taitaa laittaa myös jotakin roskapostia jossa on tarjouksia. Yleensä niissäkin lopullinen hinta on korkeampi kuin kysymällä itse suoraan tarjous liikkeestä.

Kalle Kehveli

Tolopainen ei ole ikinä töitä tehnyt. Aamutossuissa työmaalla vain patsasteli. Työläisviha on varmaan veren perintöä. Lahtari mikä lahtari.

Tolopainen

Minä puolustan työläisten etuja, joita liitot riistää. Eräässä vakuutusyhtiössä vakuutukset saa ilmaiseksi, kun ne voi maksaa bonuksilla. Mikäs sen halvempi.

Kalle Kehveli

Turvassa minulla on kaikki vakuutukset, joihin menee tuhansia euroja vuodessa. Kaikki muut yhtiöt ovat yrittäneet saada minut asiakkaaksi jopa 500€:n lahjakorteilla. Silti Turva on ollut minulle halvin ammattiliiton jäsenyyden ansiosta.

Esillä 10 vastausta, 23,661 - 23,670 (kaikkiaan 27,397)