Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 23,121 - 23,130 (kaikkiaan 26,492)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • MJO

    Sen verran monta homojen eroaaltoa on Päivi jo aiheuttanut että että ei niitä enää riitä kovin montaa vihittäväksi.Ongelma ei siis ole suuri…

    95% eroajista eivät olleet homoja. Katsoivat että tuollainen keskiaikaisia aivopieruja jakelevat ämmä annetaan kylvää vapaasti ajatuksiaan. Päättivät viedä kirkollisverot muualle. Itse lähdin heti eka aallossa.

    A.Jalkanen

    Ai nuo. mehtäukko kyselee, vaikka kai jo tietää että olen keskustaliberaali, joten homouden suhteen ei ole ongelmaa.

    Synnistä kysyin sen takia kun minulle on asiaa tietävältä taholta kerrottu että me kaikki olemme syntisiä ja jokainen synti on tasan yhtä paha. Jumala ei erottele syntejä, tärkeää on vain usko. Lain edessä tietenkin rangaistukset eroavat kuten pitääkin.

    MJO

    Onhan mielipide oltava:

    Olisiko teille vanhempina se ja sama, jos lapsenne johdatellaan ”perhen”jäseneksi kahden pässin pesään?

    Kysynkin mehtäukon mielipidettä:

    Jos jälkikasvusi osoittautuisi homoseksuaaliksi. Huononisiko hän silmissäsi? Vai katkaisitko jopa välit häneen?

    Kalle Kehveli

    Antaa kaikkien kukkien kukkia! Se ei ole keneltäkään pois!

    Tolopainen

    Minulle on aivan sama mitä mieltä Päivi Räsänen on homoista. Hän valehtelee kuitenkin eikä toimi lääkärin koulutuksensa mukaisesti. Ei vaikuta omaan vakaumukseeni yhtään mitään.

    MJO

    Minullekin on sama, mitä Räsänen päästelee. Kun kirkko ei suoraan ilmoita ettei ole sen arvojen mukaista. Silloin ei minun veroillani eläkkään.

    Tolopainen

    Kyllä minä ja Päivi Räsänen tietenkin ollaan hämmästyneitä siitä, jos esittää Raamatun mukaisia oppeja kirkon sisällä, niitä ei hyväksytä. Ei kirkon johto voi ilmoittaa olevansa Raamatun oppeja vastaan, vaikka maallistuneet jäsenet ovat tehneet omat oppinsa ja haluavat häväistä Herran huoneen. Ei sellaista uskonlahkoa Suomessa olekaan joka hyväksyisi homot. Kyllä evl kirkko on ainut, jonka jäseninä voivat olla, tosiuskovaiset erottavat seurakunnistaan kaikki julkihomot. Helvetin tulinen järvi parantaa aikanaan.

    Reima Muristo

    Persuihin ja kd:hen verrattuna talibanit ovat leppoisa saunaseurue, ovat huomioineet suomalaisen saunakulttuurin pukeutumisessaan.

    mehtäukko

    MJO: ”Jos jälkikasvusi osoittautuisi…” Kait ymmärrät, että ihmiset tekevät valinnoillaan ja teoillaan itsensä sellaiseksi, onko se sitten hyväksyttävää kenenkin mielessä tai arvoissa. Onhan olemassa kaikenlaiseen toimintaan arvot, normit, kohtuullisuus, perinne tai hyvät tavat.

    Et sinä voi vaatia ketään ohittamaan niitä jonkin ihmisen itsekkään ylilyönnin hyväksymiseksi.

    Toloppa.”Ei sellaista uskonlahkoa Suomessa olekaan joka hyväksyisi homot.” Homoutta ei ole kenelläkään oikeutta vaatia hyväksyttäväksi teoksi. Yksin biologisin perustein se on sairaalloista oirehtimista.

    Tolopainen

    Mehtäukko ei voi kiistää tilastollista tosiasiaa, vaikka elääkin valhellisessa kuplassaan, ihmisistä 5% on homoja ja lespoja. Eduskunnassa heitä on n. 10 kpl. Pitäisikö heidät tappaa vai mitä. Missä se Mehtäukon lähimmäisen rakkaus oikein piileskelee, kun on harras kristitty. Homojen pitäisi anella häneltä hyväksyntää.

    Kyllä ihmisen lisääntymiseen liittyvät toimet on aika erikoisia, ilman hormoonitoimintaa tuskin tapahtuisi yhtään mitään niin sairasta ja saastaista.

Esillä 10 vastausta, 23,121 - 23,130 (kaikkiaan 26,492)