Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 26,476 vastausta, 156 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 51 minuuttia sitten kim1 toimesta.
Esillä 10 vastausta, 22,741 - 22,750 (kaikkiaan 26,478)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo

    Näinhän siinä kävi, mutta metsiä hoidetaan niin kauan kuin rahat riittävät!

    MJO

    Ota ihan rauhallisesti MJO. Kyllä minä aika monta uutta autoa olen Kemeroilla hankkinut, mutta olenhan minä kyllä aika paljon verojakin maksanut.

    Heh.. me ajetaankin Puukin kanssa oikeilla autoilla, joita ei hankita kemeroilla. ?

    Kalle Kehveli

    Heh.. me ajetaankin Puukin kanssa oikeilla autoilla, joita ei hankita kemeroilla. ?

    Ei kukaan järkevä laitakkaan kemeroita bemariin, kun paljon parempaa ja toiminta varmempaa on saatavana, kuten sutsuki.

    MJO

    Ei laitakaan, kun ei riitä. Sitäpaitsi ei minulla  ole BMW tällähetkellä. On kyllä ollut aikaisemmin.

    vai joku tohatsu onkin paras ?

    reservuaari-indeksi

    Siinä oli h-lom. ja muuta h:kiä niin kisa uutiset meinas jäärä olleskansa. Sori, unohrus.

    650 viestiä on erua (tas. kasvu) ja tasomittauksessa meinaa kyllä kohta mennä AJ menojansa. Välillä näyttää notta se tahtois jo vähän pottumonttulaisten hömpsöttelijöiden hurjimmista sala liitoista irroottautua. Ohhoh ja hyvä. Saatta olla joku kou.kysymys tai ms. taustalla.

    Suukot.

    L

    Kalle Kehveli

    Kiva Leena, että olet taas meitä piristämässä!

    Ps. Tötsyt sallitaan saksassa!

    Visakallo

    Köröttelitkö Reva-Leena Hartolasta ohi hiihtolomallasi? Muistit varmaan painaa kylän kohdalla kaasua, ettei perunakellarin haju tarttunut hienoihin pääkaupunkilaisiin vaatteisiin?

    Reima Muristo

    Onko kaasu kylän kohdalla niin sakeaa että sitä pystyy painamaan?

    Visakallo

    Jos Reima kaasulla rahanhajua tarkoitat, niin kyllähän se melko täyteläistä on!

    Reima Muristo

    Siihen hajuun on sitten moni kuollut tai muuten lähtenyt pakoon. Kylässä ei ole veronmaksajia.

Esillä 10 vastausta, 22,741 - 22,750 (kaikkiaan 26,478)