Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 22,731 - 22,740 (kaikkiaan 26,481)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Rane

    Ryssälässä ei ole enää kommunismia eikä edes sosialismia mutta kyllä aate elää…

    Nasima Razmyar valittiin Sosialistisen Internationaalin (SI) varapuheenjohtajaksi Madridissa | SDP (sttinfo.fi)

    Visakallo

    Eihän aatteessa sinällään vikaa ole, kunhan vain joku muistaisi huolehtia, että rahatkin riittäisivät.

    Reima Muristo

    Heikoimmat näytöt rahojen käytöstä on vekseli-purralla.  Vajaan vuoden jälkeen Suomen talous kuralla, valtion tulot romahtaneet, työttömyys kasvussa ja velkaa otetaan ennätys määrä.  ryssien tarvitsee sitten vain odotella että kun kahtia jakautunut maa romahtaa….

    A.Jalkanen

    YLE.fi sivustolla Erkka Mikkosen 10 vuoden kokemukseen perustuva analyysi Venäjältä.

    https://yle.fi/a/74-20074095

    Kalle Kehveli

    YLE.fi sivustolla Erkka Mikkosen 10 vuoden kokemukseen perustuva analyysi Venäjältä.

    Passaisi suomeenkin paremmin kuin hyvin!

    Metsuri motokuski

    Niin varmaan monen mielestä passaisi. Onneksi ei kuitenkaan ole toteutunut.

    Puuki

    Hankin kauppa-autoksi 420 i BMW xdriven . Ei lähtenyt kemerarahoilla vaikka ei ihan uusi olekaan.

    MJO

    Se puuttuisikin, että toisten veroista ja varsinkin lainaamalla (valtio) kerättäisiin rahat tukiaisiin, että omia metsiä hoitamalla saisi rahat autonhankintaan.

    Kohta kreikkalaisetkin nauraisivat ja ilmoittaisivat, etteivät suostu elättämään tuonlaisia loisia.

    Visakallo

    Ota ihan rauhallisesti MJO. Kyllä minä aika monta uutta autoa olen Kemeroilla hankkinut, mutta olenhan minä kyllä aika paljon verojakin maksanut. Kemera on edustanut keskimäärin viittä prosenttia metsätalouteni tuloista. Kaikki lähti aikoinaan siitä, kun joku täällä palstalla väheksyi Kemereraa sanoen, ettei viitsi niin pieniä rahoja alkaa edes anoa. Silloin minulla meni pieni piru mieleen ja kytkin Kemerat ja auton välirahat. Kolmen-neljän vuoden Kemerat ovat yleensä olleet samaa luokkaa kuin meikäläisen hankkimien uusien autojen väliraha 3-4 vuoden välein autoa vaihtaessa. Kun tämän täällä aikoinaan julkistin, voit MJO arvata reaktion! Ainakin Kemeran väheksyntä loppui siihen paikkaan!

    Metsäkupsa

    Visako 9 miljoonaa voitti, Hartolaan tai Padasjoelle voitto taisi tupsahtaa lotossa viikolla. Jos Kemera rahoilla oli kuponki ostettu, niin metsätalouden tuloksihan sen voi laskea.

Esillä 10 vastausta, 22,731 - 22,740 (kaikkiaan 26,481)