Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 21,341 - 21,350 (kaikkiaan 27,439)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• mehtäukko

Eikös kaikille ole tiedossa yhteiskunnan velan ja korkojen määrä? Aleja ei voi tulla kaikille.

Tolopainen

Arton kannattaa korjata veroprosentti oikealle tasolle. Kukaan metsuri ei pääse raivaustöissä sellaisiin vuosituloihin, että veroprosentti olisi 36%. Höpö höpöä.

Visakallo

Paljonkos sillä Artolla palaa sahassa bensaa vuodessa?

Perko

Aiempi  jokavuotinen metsävero oli verottajan oletus  mahdollisuudesta saada tuloja pinta-alan mukaan eikä siinä ollut tietoa tulevaisuuden  myyntihinnoista   tai ymmärrystä  korkovaikutuksesta.   Lieneekö ainuttakaan   tuloa josta verojen  summa ei ylitä myyntihintaa nettona tai ainakin kun  siihen lisää koron.  Nykyinen 34 %  päälle varmistaa  täydellisen puhalluksen.  Näin on ollut  ja  kai tulee olemaan.  — Sinne  sopii kaik’,  laivat, työt ja vaivat!  Noin  sanoi Pietarista palannut halkovälittäjä rahatta keveissä kesävarusteissa.

mehtäukko

Kaikenlainen yritystoiminta vaatii paukkuja takaisin, että meininki säilyttäisi tuottokykynsä.

Aktiivinen metsätila saa tuon veroprosentin puristettua 12-15 kieppeille kannattavien tuotantopanosten myötä. Niin on tutkijat hutkineet.

Jätkä

arto: ”Nyt kun verotusta normalisoivat ? Miten sen ottaa minulla vero prosentti nousi uudessa verokortissa 36 % Ennen oli 28% Eli hyvin menee hallituksen veroalet toteen.” Kovat on artolla tulot -Metsuriksi!

Ole kuitenkin iloinen: Minulla ennakkopidätysprosentiksi on kirjoitettu 46%  ja lisäprosentti hieman enemmän. Kovana pidän tuollaisia prosentteja.

Metsuri motokuski

Kovat on eläkkeellä olevan ammattikoulun opettajan eläke jos veroprosentti on tuota luokkaa. Olen vielä enemmän huolissani meidän kestävyysvajeesta.

Tolopainen

Jätkän veroprosenttia nostaa runsaat metsälehden maksamat kirjoituspalkkiot.

Metsäkupsa

Taitaa pari herraa olla itse prosentit verokortteihinsa yläkanttiin pyytäneet, kun uskovat tulojen alkavana vuotena nousevan pätevän hallituksen ansiosta, vaikka kovia sosialisteja taitavat olla. Naapuri mökkiläinen on eläkkeellä huomattavasti isommasta metsäpuolen päällikkövirasta, kuin metsäkoulun opettajan. Hänen eläkkeensä on vuodessa 190 000 € ja veroprosentti 48%, muita tuloja ei ole ollenkaan.

Jätkä

Taitaa olla niin, että pöljimmät eivät ole verokorttiaan nähneetkään, kun tuollaisia epäilevät. Toinen mahdollisuus tietenkin on, että Kusti ei ole vielä polkenut.

Esillä 10 vastausta, 21,341 - 21,350 (kaikkiaan 27,439)