Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 27,395 vastausta, 159 ääntä, ja päivitettiin viimeksi , 4 tuntia sitten MJO toimesta.
Esillä 10 vastausta, 21,151 - 21,160 (kaikkiaan 27,397)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • A.Jalkanen

    Ehkä kerroin jo, anteeksi mahdollinen toisto. Tuossa naapurissa oli Mersu pysäköitynä teräsjäälle luiskaan. Kävelin koiran kanssa ohitse ja auto alkoi luisua alas tielle. Noin puolen metrin jälkeen iski jokin automatiikka peliin ja pysäytti luisun. Kävin kuitenkin varmuudeksi kertomassa omistajalle ja hän sai auton siirrettyä luiskaa pitkin eteenpäin vaikka ei ollut nastoja alla. Eli ainakin tässä tapauksessa luistonesto toimi hyvin. (Ei tietenkään estä painovoimaa toimimasta, joten toisinaan peli voi olla menetetty ja mennään penkkaan.)

    Visakallo

    Enhän minä Jesse mitään retostellut, vaan harmittelin, etten ollut aikaisemmin siirtynyt henkilöautoissa nelivetoon, kun nelivetotraktoreita on sentään ollut  käytössäni jo yli 40 vuotta. Aivan samaa kuin A.J. kehotan Jesseä tekemään. Palataan sitten takaisin tähän nelivetoaiheeseen. Nykyaikainen ajonhallinta ja neliveto ovat kieltämättä aikamoinen yhdistelmä.

    Visakallo

    .

    Tolopainen

    Top Gearissa oli testissä Tesla model y ja saman hintaluokan parhaimmisto eurooppalaisia bensa nelivetoja. Ei siellä Suzukilla olisi ollut mitään jakoa. Pujottelussa Tesla taisi voittaa kaikki ja 800m kiihdytyksessä vain mese meni lopussa ohitse. Tähän on tultu ensi kertaa autojen historiassa

    Kalle Kehveli

    Tuo y-mallin teslahan on niin jäykkä, ettei sitä saa parkkihallissa parkkiin kuin moneen kertaan edes-takaisin veivaamalla. Mersut menee kerralla. Sähköinen neliveto on säädettävyydessään paras mahdollinen, varsinkin jos vertaa sitä mekaaniseen, mutta sähköautojen tekniikka on niin alkutekijöissään, että kannattaa pitää niistä näpit kaukana. Varsinkin Kia ja Tesla ovat täynnä vikoja.

    Visakallo

    Ei Tolopainen ne Teslan model y:t sentään vielä niin paljoa ole halventuneet, että olisivat Suzukin kanssa samassa hintaluokassa.

    Tolopainen

    Niin kun Visakallon ajot on 90% raivaussahan kuljetusta ja loput tutustumista metsänhoitoon koti-ja ulkomailla. Neliveto Bentlyä verottaja tuskin olisi hyväksynyt metsätalouden kalustoon.

    A.Jalkanen

    ”Aina toivotaan että ihmiset osaisivat käyttäytyä mutta yleensä eivät osaa” sanoo Oulun poliisi (Ilta-Sanomat).

    Husq165R

    <p>Ollaanko samaa mieltä siitä, että vk:n kinkku (13kg) on palstalaisten kinkuista painavin. Yllättävää. </p>

    Visakallo

    Niinhän se Husq165R on, että nykyiset kaupan kinkut ovat näpertelijöille, mutta johonkinhan niitä  Kemeroita on yritettävä käyttää, kun läheskään kaikki ei mennyt auton vaihtoon, ja kohta alkaa tulla kasapäin Metka-rahoja. Vanhaan hyvään aikaan ei alle 15 kg sian takareittä laskettu edes kinkuksi. 13 kg on juuri sen kokoinen, että se menee nykyisen uunin luukusta sisään.

Esillä 10 vastausta, 21,151 - 21,160 (kaikkiaan 27,397)