Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 20,771 - 20,780 (kaikkiaan 26,425)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Tolopainen

    Kaskoon sisältyy hinauspalvelu, jossa ei ole omavastuuta. Ei tarvita autoliittoa. Ei se team Ahma osaa mitään nykyautoille tehdä.

    Visakallo

    Tutustupa Tolopainen nykyisiin Autoliiton super, vai onko ne plus -jäsenyyden etuihin. On kuljettu aika paljon eteenpäin Team Ahman ajoista!

    Visakallo

    Tuolla kun köröttelee läpi Euroopan pikkuteitä pitkin kaikessa rauhassa, on ihan hyvä olla matkaturvaa useammaltakin taholta. Hyvä onni tunnetusti seuraa sellaista miestä, joka ei jätä mitään sen varaan.

    Tolopainen

    En tarvitse autoliittoa mihinkään, on niin luotettavat ajopelit. Olen jäänyt viimeksi tien päälle 80-luvulla eräällä saksalaismerkillä.

    Tolopainen

    Eurooppaan en lähde autolla, vaikka siitä maksettaisiin enkä Lappiin eikä Helsinkiin.

    Gla

    Itse ajelen Euroopassa lähes päivittäin. Mutta jos joku ei halua ajaa, se on ihan ok.

    Visakallon lomasuunnitelma kuulostaa hienolta. Itse tekisin sen vasta, kun lumet ovat pääosin sulaneet ja jäät lähteneet. Eri asia on, jos aikoo mennä Rovaniemelle hiihtämään.

    Kalle Kehveli

    Eurooppaan en lähde autolla, vaikka siitä maksettaisiin enkä Lappiin eikä Helsinkiin.

    Raahelaisille jo 10 kilometrin siirtymä on kohti tuntemattomaa…

    Kalle Kehveli

    Visakallon lomasuunnitelma kuulostaa hienolta. Itse tekisin sen vasta, kun lumet ovat pääosin sulaneet ja jäät lähteneet. Eri asia on, jos aikoo mennä Rovaniemelle hiihtämään.

    Näin juuri. Ei talvella ole mitään nähtävää. Alkukesästä ennemmin eli kesäkuussa.

    Visakallo

    Eihän mikään estä lähtemästä kierrokselle uudestaan kesällä. On aivan mielenkiintoista nähdä samat paikat eri vuodenaikoina.

    Kalle Kehveli

    <p>Talvella metri lunta, kaikki mököttää sisällä ja mihinkään ei pääse. Vain hiihtokeskukset vetää etelän höynäytettyjä turisteja. </p>

Esillä 10 vastausta, 20,771 - 20,780 (kaikkiaan 26,425)