Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 20,741 - 20,750 (kaikkiaan 26,325)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo

    Useampia kevytnimimerkkejä on viime aikoina taas luopunut leikistä, mutta heidän tilalleen on aina tulossa uusia. Se vain ihmetyttää, että jopa jotkut vanhat vakiintuneetkin nimimerkit alentuvat sille tasolle. Heitellään kyllä kaikenlaisia kommentteja toisista palstalaisista, mutta perustelut jäävät tulematta, vaikka niitä pyytää.

    Visakallo

    Olisikohan liitettävä tulevaan pohjoisen kierrokseen myös Pietarsaaren pohjoinen naapurikunta Luoto. Helsingin Sanomien jutun mukaan siellä kun on kaikkein eniten rakkautta!

    Metsuri motokuski

    Monesti kun joutuu väittelyyn useamman henkilön kanssa voi miettiä onko vika kenties jossain muussa kuin toisissa.

    Visakallo

    Puolustan tarvittaessa näkemyksiäni yksin, kuin alennun jonkun räksyttävän lauman tasolle. Kun asiatiedoissa ei pärjätä, mennään henkilökohtaisuuksiin.

    Rane

    Kokemuksesta voin sanoa että kun joutuu käsikähmään viiden Greenpeacen suojeluammattilaisen kanssa niin fiksuinta siinä on ajatella että he ovat väärässä…

    Visakallo

    En ole tullut tarkalleen laskeneeksi palstalta vuosien mittaan kadonneita kevytnimimerkkejä, mutta kolmatta kymmentä niitä taitaa jo olla. Paljonhan niissä on ollut sama henkilö takana. Tunnusomaista on, ettei juuri mitään kehitystä ole liki 16 vuodessa tapahtunut. Se on kyllä jo eräänlainen saavutus sinällään.

    Tolopainen

    Miksi Visakallo yrittää kiistää slaavilaiset sukujuuret, jos testi sellaiseen viitteet antaa. Kannattaisi tehdä DNA testi, jos epäilyttää. Kanssakäymistä rajan yli on ollut, kun Suomi kuului Venäjään. Olihan täällä ihmisillä venäläisiä nimiäkin. Eikö se Hämeen Härkätiekin mennyt noilta seuduilta. Länsi-Suomen väestö on peräisin lännestä Itä-Suomen idästä ja etelästä.

    Pohjalaiset on erilaisia kuin karjalaiset, jopa tautiperimäkin on erilainen. Meillä ei ole syntyperäistä korkeaa kolesterolia kuten heillä. Sydän kuolleisuus on paljon vähäisempää.

    Visakallo

    Enhän minä Tolopainen mitään slaavilaisuutta yrittänyt kiistää, vaan kerroin testin luonteesta. Vain yhteen kysymykseen hieman eri tavalla vastaamalla tulos muuttui täysin. Kokeile Tolopainen itse, käykö sinullekin samoin!

    Minä olen kyllä viime vuonna sellaisen DNA-testin teettänytkin. Eniten sukulaisuutta löytyi Ranskasta ja Yhdysvalloista.

    Jätkä

    Kyllähän meille aikoinaan uskoteltiin, että olemme Suomalais-Ugrilaista alkuperää. Saattaa olla kuitenkin, että Laukkuryssät ovat jakaneet siemen-näytteitään koko Eurooppaan – ja mistäs nuo Amerikkalaisetkaan ovat lähtöisin kuin täältä. Intiaanitkin on peräisin ryssän pusseista!

    Nostokoukku

    Onnistuikohan se Hitler sittenkin jalostamaan sen superihminen jota monistamalla piti tehdä voittamattomia sotilaita? Luulen vahvasti, että Tolopainen on sitä sukua suoraan alenevassa polvessa. Hyvin moni asia viittaa siihen. Ilmiselvä mutaatio.

Esillä 10 vastausta, 20,741 - 20,750 (kaikkiaan 26,325)