Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 20,731 - 20,740 (kaikkiaan 26,426)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Metsuri motokuski

    Minä olen varmaan albiino somali.

    Gla

    Visakallo: ”Minkä verran Gla olet ajanut lumiolosuhteissa esim. metsäteillä nykyisillä automaattivaihteisilla autoilla?”

    En minä osaa tuohon vastata muuten kuin ympäripyöreästi, että jonkin verran. Riippuu tietysti siitä, mikä on nykyinen automaatti. Varmaan jotain muuta kuin entinen automaatti. Puhutaan mieluummin vaihteistoista kuin minusta. Oletko eri mieltä jostain kommentistani?

    Tolopainen

    Visakallo alkaa peruutella nykyisin jo parin tunnin sisällä kirjoituksiaan. Turha yrittää peitellä slaavilaisia sukujuuria. Kyllä ne selkeästi näkyivät yhteiskuvassa.

    Mukavaa, että jotkut jaksavat harrastaa kuorolaulua, kuuntelen mielelläni, mutta en laula.

    Visakallo

    Kiinnitin Gla vain huomioni siihen, että sanoit käsivaihteisella olevan helpompi lähteä liikkeelle lumihangesta. Minäkin olin vuoteen 2020 samaa mieltä, mutta en ole enää. Kokemus on muuttanut käsityksen.

    Visakallo

    Millä tavalla Tolopainen  slaavilaisuus näkyy meikäläisessä?  Kokeilitko Tolopainen vastata uudelleen siihen testiin? Vain yhden vastauksen pieni muuttaminen käänsi minulla tuloksen aivan toiseksi.

    Puuki

    <p>Kaksoiskansalaisuuus voi tulla ongelmaksi koska venäjän lain mukaan venäläisen pitää olla lojaali venäjälle eikä muille. </p>

    Tolopainen

    Ei minulla ole mitään tarvetta parannella testitulostani. Se antoi oikean suuntaisen tuloksen, kestän katsoa tulosta.

    Kalle Kehveli

    Perätuupparipojat onkin lähtöisin ja mieleltään lännen suunnasta.

     

    Visakallo

    Tolopainen ei vastannut ensimmäiseen kysymykseeni, -miksi?

    Rane

    ”Perätuupparipojat onkin lähtöisin ja mieleltään lännen suunnasta.”

    Nyt kalle kuulostaa omalta itseltään…

Esillä 10 vastausta, 20,731 - 20,740 (kaikkiaan 26,426)