Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 20,691 - 20,700 (kaikkiaan 26,465)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Perämurikka

    Kyllä se hötylumi herkästi lasille tulee ei sitä metriä tarvi olla.ja edelleen korostan että automaatin ja manuaalin erot kyllä huomaa sitte ku auto ajettu pahaan paikkaan ja jo kiinni.

    Gla

    Nostokoukku: ”Metsäteitä. Ei ole ollut tänä talvena niiden varsilla savotoita, niin ei ole kertaakaan tänä talvena aurattu. Hirvenjälkiä en etsi yleisten teiden varsilta.”

    Mikäli autoa käyttää maastossa jälkien etsintään, ollaan jäljittämisessä, ja siis kielletyssä toiminnassa.

    https://metsastajaliitto.fi/uutiset/autoa-voi-kayttaa-tiella-riistan-jalkien-havainnointiin

    Haluatko muuttaa tarinaasi, ettei poliisi tule kylään?

    Nostokoukku

    Ajoin metsäteitä, en maastossa. Joten olin täysin laillisella asialla. Toisekseen olin etsimässä jälkiä ja ase oli kotona. Mihinkäs sitä silmänsä panee jos tien yli menee hirven jäljet. Varsinais-Suomessa olisi aika vaikea kulkea teitä, jos havainto autosta hirvieläinten jäljistä olisi aina metsästämistä.

    Perämurikka

    Kaikkia elämäntapa inisijöitä sitä onki.se pitäs varmaa ajella silimät kiinni metsäteillä ettei jouvu linnaan?

    Perassic Park

    <p>Minulla on sellainen tapa etten tunne tarvetta ajaa autoa kivikkoon ja kannokkoon ehdoin tahdoin. Kun tie alkaa käydä liian huonoksi jatkan siis jalan! Tärkeää on päästä illaksi kotiin Finnairin mainoksen tavoin.</p>

    Nostokoukku

    Gla. Lueppa poliisihallituksen tulkinta asiasta. En muuta tarinaani.

    Gla

    Metsätie, joka ei ole yksityistielain piirissä, on maastoa. Mutta ihan hyvä tarkennus, että metsästäjä ei ollut metsästämässä, kun etsii hirven jälkiä.

     

    Nostokoukku

    Gla. Lueppa poliisihallituksen tulkinta asiasta. En muuta tarinaani. Poliisi voi tulla kylään, keitän kahvit ja nisuakin saa sen kanssa.

    Perämurikka

    Entäpä jos perassic joutuu kääntämään auton hankalassa paikassa ku ei eteenpäin pääse?tilaatko helikopterin kääntämään.huomaa että ei oo palio ajeltu

    kim1

    No tuota noin….olen 13 vuoden aikana ajanut 700000km avolavalla,viimeiset 90000 km automaatti vaihteistolla…….,ei ole manuaalia ikävä….pari kertaa lapio hommia joutunut tekemään…,elämäni aikana…(kyllä sitä aikaa myöten tajuaa minne pääsee ja minne ei)…

Esillä 10 vastausta, 20,691 - 20,700 (kaikkiaan 26,465)