Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 20,651 - 20,660 (kaikkiaan 26,468)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo

    Niin, mistäpä se Tolopainen tosiaan tietääkään, kenen leivissä meikäläinen oikeasti onkaan… Puolustusvoimien varikkoalueet ei minua oikein kiinnosta, kun niitä näkee muutenkin aivan riittävästi.

    Tolopainen

    Olen kuitenkin melko varma, että tuo paikkakunta ei ole kiinnostava maisemien katseluun takia.

    Visakallo

    Maantiede on aina kiinnostanut minua, ei pelkästään maisemat. Heinolan harjun puhkeaminen synnytti Kymijoen ja Imatrankosken puhkeaminen Vuoksen. Ne ovat hyvin nuoria ja merkittäviä maankohoamisen aiheuttamia tapahtumia Suomessa. Haapajärvellä on nähtävissä näiden vesien vanha lasku-uoma Kalajokeen ja kohti Pohjanlahtea.

    Visakallo

    Jos Tolopainen saisi vielä joskus tässä elämässä tuotettua itsensä tänne Päijät-Hämeen suuntaan, niin suosittelen käyntiä Kalkkistenkoskella. Se on koski, joka vaihtoi Heinolan harjun puhjettua ja Kymijoen synnyttyä virtaussuuntaansa.

    Tolopainen

    Kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen pitkään asunut aikoinaan pääkaupunkiseudulla. Ja tuli silloin usein kierrettyä autolla lähiseuduilla.

    reservuaari-indeksi

    Ehtoopuoli-eliitille voisi löytyä yhteinen mielen kiinnion kohde (metsä)vakoojista. Vissillä on yleiskuva ja vakooja jahdin menetelmät hallinanssa. Rassi on saanut selville ML:n palkatut kirjoittajat (rollitehdas). Assi linkittäisi aiheeseen liittyvää tutkimusta ja historia dadaa. Kaikki saisi lisää viestejä truutattua ja päivään tulisi edes 1:ksi sis.:tö.

    Leena

    Jätkä

    Visakallo:”Jussi taitaa olla kielitaidossa omaa luokkaansa.”

    Tuo lienee totta. Halla-aholla on mielestäni pari puutetta. Ulkonäkö on kuin ”Severi Suhosella” ja puhe on sellaista sopotusta, vaikka kyllähän Sale`kin on aika sopottaja.

    Perämurikka

    Oliko Tarjalla nämä kunnossa

    Tolopainen

    Mikään ei kyrsi enempää kuin puheet korkojen laskusta. Rahasta ei nytkään makseta juuri mitään. Kymmenen vuotta on jo tuettu näitä, jotka ottavat ylisuuria lainoja ja maksavat asunnoista järjettömiä ylihintoja päästäkseen elinikäiseen velkavankeuteen.

    A.Jalkanen

    Uusi Duster on varmaan menestys meillä. Hyvältä näyttää.

    Ihmetyttää vain: hybridistä puuttuu nelivetovaihtoehto ja automaattivaihteistoa on tarjolla rajoitetusti. Harva kuitenkaan tarvitsee käsivaihteita. Jos jää niiden takia kiinni, sitten voi soittaa hinauksen, vai mitä sanoo raati? Ajatteko automaatilla vai käsivaihteisella ja jos jälkimmäisellä niin miksi? Itselläni ei ole ollut käsivaihteista sitten 1980-luvun.

    https://www.is.fi/autot/art-2000010022413.html

Esillä 10 vastausta, 20,651 - 20,660 (kaikkiaan 26,468)