Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

  • Tämä aihe sisältää 26,474 vastausta, 156 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten Tolopainen toimesta.
Esillä 10 vastausta, 20,611 - 20,620 (kaikkiaan 26,476)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Kalle Kehveli

    Hailuotoon on tulossa silta, tietääkseni jo hyväksytty ja valitukset hylätty.

    Pohjanmaan rannikko on maailman tylsintä aluetta. Teeriniemi Manamansalossa on mukava paikka rantoineen ja polkuineen. Mökki sieltä.

    Tolopainen

    Niin en keksi yhtään syytä miksi minun pitäisi matkustaa johonkin esim. Lappiin. Olen mieluummin kotona ja kuntoilen päivittäin ja seuraan kun huomattavasti nuorempi rouva koko ajan tekee kotiaskareita. Välillä viikkaamme lakanoita ja välillä n…me.

    Etelän lomien hinnatkin ovat tuplaantuneet viidessä vuodessa, nykyisillä hinnoilla en enää lähtis lentokentille odottelemaan myöhästyneitä lentoja.

    Venäläisen turismin loppuminen Suomessa on hyvä juttu matkailusta ei ole yhtään mitään hyötyä se vain kuluttaa valtavasti uusutumattomia luonnonvaroja. Maataloustuotteiden viennin loppuminen Venäjälle hyödytti suomalaisia veronmaksajia sadoilla miljoonilla. Viennin pitäisi loppua kokonaan, se vain kuluttaa verorahoja.

     

     

    Metsuri motokuski

    Kuinkahan kauan noilla tolopaisen ohjeilla yleensä veroeuroja kun kaikki toiminta tuntuu olevan veroeurojen tuhlausta.

    Tolopainen

    Tuosta tulikin mieleen, että minulta löytyy yksi tyhjä omakotitalo majoittumiseen, on täysin ilmainen lukuunottamatta pientä 100€ korvausta sähköstä. Hintaan sisältyy raivaussahan käyttöoikeus ja ensiharvennus palstaa saa raivata 5ha, jos Visakallolle tulee vieroitusoireita, kun joutuu olemaan niin pitkään erossa raivaussahasta.

    Rane

    Edelleenkin on hyvä pitää mielessä että tälläkin palstalla on nimimerkkejä joille maksetaan kirjoittelusta…

    MOT sai haltuunsa salaisen tiedusteluraportin, jonka mukaan Venäjä suunnitteli häiritsevänsä Suomen ja Ruotsin liittymistä Natoon | MOT | Yle

    Tolopainen

    Minulla on vahva epäily, jotta ei makseta. On vain muuten hyödyttömiä idiootteja. Ne on näitä salaliittoteoria miehiä, jotka saavat rokotuksesta sirun ja syövän. Niitä on jopa terveydenhoito henkilökunnassa. Lisäksi heillä on kuoleman jälkeinen elämä.

    Visakallo

    Mihin muuten tarvitaan Raahen sairaalaa ja terveyskeskusta? Koko Raahen seutukunnalla asuu vain 30 000 asukasta ja alue taantuu väki vähenee koko ajan. Nykyisen mitoituksen mukaan tuolle asukasmäärälle riittäisi terveydenhoitajan vastaanotto ja yksi lääkäripäivä viikossa.

    Tolopainen

    Olen täysin samaa mieltä. Rautaruukki on myös täysin turha terästehdas ja Neuvostokaupan muinaisjäänne. Suomen luonnon pahin tuhoaja. Tilalle voisi rakentaa muutaman tuulivoimalan.

    A.Jalkanen

    Jos Tolopainen saisit valita ministerin pestin hallituksesta, niin minkä ottaisit? Sinulla kun on vahvaa näkemystä joka hallinnonalalle. Itse en osaisi valita, kun maat ja metsät ja toisaalta ympäristö molemmat kiinnostaisi.

    PS. Joulupukin kylän vieressä Rovaniemellä on Joulupukin metsä, joka on siis joulukuusiviljelmä.

    Tolopainen

    Luultavasti ottaisin pääministerin pestin, kun on tuota laaja-alaista näkemystä. Hyönteisten tuntosarvien tutkiminen ei jaksa kiinnostaa.

Esillä 10 vastausta, 20,611 - 20,620 (kaikkiaan 26,476)