Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 20,541 - 20,550 (kaikkiaan 26,490)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Visakallo

    On tarkoitus heittää keväämmällä viikon kierros Pohjois-Suomessa. Raahe osuisi mukavasti yhdeksi yöpymispaikaksi. Sitä Raahen Hovia minä jo ehdin sillä silmällä tutkaillakin. Tuli työelämässä ollessa jätettyä aika paljon pitkäaikaisia jälkiä moniin Suomen kaupunkeihin, myös sinne Raaheen. Niitä jälkiä on mukava nähdä ihan paikanpäällä.

    Perämurikka

    Eipä tuu Raahessa asioitua vaikka aika lähellä on.vastenmielinen kaupunki.

    Jätkä

    Visakallo:”Niitä jälkiä on mukava nähdä ihan paikanpäällä.”

    Arveletko, että tunnistaisit vielä jälkesi, jos ne kävelevät vastaan?

    Visakallo

    Ovat sanoneet, että kävelytyylistä ne meikäläisen jälkeläiset tunnistaa.

    Tolopainen

    Minä majottuisin mieluummin Kalajoelle kuin Raaheen. Siellä voisi käyttää kylpylän palveluja.

    A.Jalkanen

    Entäs Langin kauppahuone Raahen hotellina? Enemmän luonnetta.

    Visakallo

    Siellä Kalajoella tuli yövyttyä viimeksi pohjoisen kierroksella.

    Visakallo

    Suomi on aika suuri maa. Meiltä kotoa on sama matka Varsovaan ja Nuorgamiin.

    Kalle Kehveli

    Minä majottuisin mieluummin Kalajoelle kuin Raaheen. Siellä voisi käyttää kylpylän palveluja.

    Pohjolan pääkaupunki Oulu on ainoa järkevä pysähdyspaikka. Nuo yhden yrityksen kirppukylät ovat vastenmielisiä, etenkin raahen seutu.

    Visakallo

    Mutta ihmiset ovat Raahessa ystävällisiä ja hyväntahtoisia, kuten Tolopaisesta olemme saaneet nähdä!

Esillä 10 vastausta, 20,541 - 20,550 (kaikkiaan 26,490)