Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 151 - 160 (kaikkiaan 28,725)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • oksapuu

    Telkkari mainoksessa näytti olevan 3008 Pökötin lähtöhinta 12400€. Ei kyllä ollut autoverosta puhetta. EU:sahan kaikki on tasapuolista juu 🙂

    jees h-valta

    Ihmettelen kyllä jos meitin valtakunnan mainoksissa on autoverottomia hintoja? Kyllähän se pikkuhiljaa helppaamaan päin on ja jopa minäkin jo sain pienen helpotuksen silloin kaupassa mutta ne on murusia vielä.

    Puuki

    Dieselautot on kohta alennusmyynnissä . Kun hakee suoraan Ruotsista tai Saksasta eikä osta suomalaisesta autoliikkeestä.

    Muuten TM:n talviautovertailun voitti 4-vetoinen Opel Insignia. 3 :n kärki oli kaikki saksalaisia.  Korean kiesejä ei ollut mitaleilla.

    Nimetön

    No kyllä me nyt ainakin alv 24% maksetaan, tapahtu mitä hyvänsä joskus tulevaisuudessa autoveron kans.

    Jätkä

    Dieselautot on kohta alennusmyynnissä . Kun hakee suoraan Ruotsista tai Saksasta eikä osta suomalaisesta autoliikkeestä.

    Muuten TM:n talviautovertailun voitti 4-vetoinen Opel Insignia. 3 :n kärki oli kaikki saksalaisia.  Korean kiesejä ei ollut mitaleilla.

    Eipä tainnut olla ”Ranskan romujakaan? Ranskassa tehty Opel olikin jälkijoukoissa ja Kia rökitti Ranskisten lisäksi kaikki Japsi-vehkeet. ”EIHUONO !”

    Metsuri motokuski

    Eikös ranskalaiset ostaneet Opelin itselleen. Opel taitaa olla enemmänkin PSA konsernin auto. Eli samaa firmaa jos muutkin laatuautot tulee kuten rellut, sitikat, osa nissaneista ja pösöt. Jälleenmyyntiarvokin sen todistaa että laatutuotteesta on kyse. Uskon että Opelinkin alamäki alkaa kun niihin aletaan tunkemaan PSA konsernin osia.

    Jätkä

    Insignia on testissä Saksassa tehtynä, mutta toinen Opel -eli Grandland on PSA-tuote.

    ”Analogia viime vuoden Peugeot 3008:n ominaisuuksiin on selvä, mutta Tuolloin vertailussa ollut käsivaihteinen malli menestyi vähän paremmin”. (Lainaus TM:n vertailusta).

    jees h-valta

    Kyllä se oletettavaa on tosiaan että Opelin taival senkun paranee kunhan pääsee kunnon osille ja osaamiselle kokonaan PSA-tuotteeksi. On aivan selvää että ranskalaisautot ovat se menestystarina josta saksalaiset joutuvat kovaa kyytiä luopumaan. Toisilla on tuotteet ajan hermolla, toisilla ei. Vanhakantaiset raskastekoiset panssarivaunukopiot eivät kyllä ole tästä tulevan maailman meiningistä ammentavia. Kevyt ja siro ranskalaiskalusto soveltuu erinomaisesti sähköistyvään autoiluun ja sieltähän niitä alkaa kohtsillään tippua kuten Citroenin pääjohtaja tulevaa linjasi. Aikataulutus oli jo selvää ja dieselit myös putoaa vain tavara-autojen välimaailmaan kotvaksi poistuen takavasemmalle. Ranskalaisyhteistyö tulee meidän valtakunnan päättäjien eteen enenevissä määrin muuallakin kuin autojen pienissä ympyröissä.

    Jätkä

    Niin! Ranskikset eivät pystyneet edes kopioimaan kunnolla Opelia, vaan tekivät huonomman, kun sotkivat siihen 3008:n rakennetta.

    En ymmärrä tuota putkiaivoisuutta.

    Visakallo Visakallo

    Jesse:”Ranskalaisyhteistyö tulee meidän valtakunnan päättäjien eteen enenevissä määrin muuallakin kuin autojen pienissä ympyröissä.”

    Nyt on Jesse aivan ajan hermolla. Kyllähän ranskalais-yhteistyö ydinvoimapuolella Arevan  ja lähetysverkkoissa Digitan kanssa on turhankin monesti tullut päättäjien eteen, eikä ollenkaan myönteisessä mielessä.

Esillä 10 vastausta, 151 - 160 (kaikkiaan 28,725)