Keskustelut Metsänomistus Kesän 2014 palstalaisten tapaaminen ja mottikisa!?!

• Tämä aihe sisältää 124 vastausta, 27 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 10 vuotta sitten e-h toimesta.
Esillä 10 vastausta, 61 - 70 (kaikkiaan 124)
  • Kesän 2014 palstalaisten tapaaminen ja mottikisa!?!

Tämänvuotiset kisat on käyty ja tapaamiset tavattu.

Entä ensi vuonnna?

Keskustelu ja paikkojen tarjoilu voi alkaa!
    Kovasti tämän vuotisessa tapaamisessa toivottiin päästävän seuraavaksi jessen haavikkoon vilvoittelemaan, katotaan miten käy. Voihan sitä löytyä vielä mielenkiintoisempiakin kohteita.

Varmaan voidaan olla yhtä mieltä siitä, että kohteen pitää olla metsäkohde ja kotimaassa. Laivareissut ja ulkomaanmatkat ovat sitten jollakin muulla porukalla tehtäviä.

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Puun takaa

On tahtonut tuo työnteko häiritä suunnitelmia tuon metsätapaamisen suhteen. Uskon sen kyllä toteutuvan, mutta ei ihan vielä.
    Minulle sopisikin parhaiten pelkkä metsään keskittyvä retkeily ja illallisineen.
    Mottikisat yms. voivat siten olla erikseen.

Anton Chigurh

Korholan tämänvuotinen huippuasiantuntijoiden tapaaminen todisti, että mölähtelevät häiriötekijät tulee minimoida (asia hoituu kyllä ihan itsestään, kun pysytään tiukasti asiassa, eli ei mitään tivolimeininkiä).
    Kaikki pysyivät asiassa eikä ihan kaikesta tarvinnut vääntää rautalankamallia.

6 m3

Vapaasti sirkustirehtööri AC/JtR lainaten:

”Minä voin järjestää mottikisan, olen sitä suunnitellut jo aiemmin,,,:

Se on sitä historiaa. 😉

e-h

Puun takainen tuntuu olevan myötämielinen tapaamiseen sillä suunnalla,suunnilleen mikähän olisi aika mielestäsi tapaamisen kannalta.

Korpituvan Taneli

Mielellään lähtisin minäkin Puun takusen plantaaseja katsomaan. Voihan sen Kisan pitää siellä pohjoisempanakin, jos se niin paremmin lutviutuu. Mottikisassakin varmaan tarvittaisiin myös yleisöä, minä voisin kyllä joutessani ajella molempiin.

Tällä hetkellä en tiedä mitään kiinteää aikataulutettua menoa kesän aikana. Metkossa ajattelin kyllä käydä, se on 28.8…30.8.

Terveisin: Korpituvan Taneli

Puun takaa

Kesä näyttää nyt sen verran tukkoiselta, että tapaamisemme menisi syksyyn. Palataan asiaan kesän kuluessa!

e-h

Ok,ja tosiaan kävisi metsässä retkeilyä ja ruokailua yhdessä.

Hiluxmetsuri

Mä luen teidän kommentteja koko vuoden. Pitäisikö minun vielä kiduttaa itseäni kuuntelemalla ja katselemalla teitä livenä… 🙂 puhumattakaan, että mun juttuja joutuisitte kuuntelemaan…

Hyvää kesää kaikille.

6 m3

Kokemushan on sangen avartava kun savolaiset huppusiantuntijat harppovat peräkkäin kuusikossa. 😉
    Kun puukadon erikoisaaja luennoi savolaisella lupsakkuudella puuntuotannon erityisvaikeuksista.
    Silloin ilmassa sinkoilee sellaisia sivistyssanoja kuin hybrit, sorkkaeläin, myyrä ja lumikkohypoteesi sekä pienpetotappoprikaati.
    Siinä on paljon opittavaa esim. puutuotannon katkonnan ja halkaisun puoliintumisajan suhteen. 😉
    Jokohan lupsakkaat vellokset ovat päässeet yhteisymmärrykseen?

A.Jalkanen

6m3:lle. Juuri näin tapahtuukin, mutta aina siitä jotain oppii kun käy vertaisverkoston kanssa metsässä. Kts. Korholan metsäseminaari -ketjusta lisää.

Esillä 10 vastausta, 61 - 70 (kaikkiaan 124)