tuossa kun viestejä lueskelin, niin ainakin kahteen mainittuun ongelmaan on vähän niinkuin pakko jotain kommentoida:
– sekä 550 että 560 sahoihin, jotka on 2012 alkuvuodesta tehty, ja jotka käynnistyy heikosti/epätyydyttävästi, on olemassa tehtaan ”korjaussarja”, jossa tulee mm. uusi tankin korvausilmaventtiili mukana, kannattaa kysyä korjaamolta, jos jollain on vielä ongelmia asian tiimoilta
– sitä polttoainepumppua EI kannata käyttää muuten kun tankin tyhjenemisen yhteydessä… saa varmasti nykiä käymään useamman vedon, jos menee pumppaamaan muuten… sen sijaan puolikaasua kannattaa käyttää: ryyppyvipu ensin ylös ja sitten heti takas normaaliasentoon ja nykäsy… johan lähtee
Kyllähän tämä ketju on siis aika huonoa mainosta tuolle sahalle, ei helvetti sentään, ei oo tolkkua jos joutuu sahaa viemään huoltoon lähes uutena. Kyllä sahan pitää pelata moitteettomasti heti alusta lähtien ilman säätelyjä ja kiekottamisia, taitaa olla jonkinlaisia keskeneräisinä myyntiin laitettuja sahoja nuo teidän rakkineenne, taidan tyytyä ostamaan jonkun ihan perinteisen sahan ilman mitään perkeleen tietokonesäätöjä, ei moottorisahoissa tarvita mitään perkeleen mikroprosessoreita, ja on ennen kuulumatontna että moottorisaha pitää vieäd huoltoon johonkin perkelen ”PENKKIIN” ainoa penkki mihin minä sahani laitan, on ihan istumiseen tarkoitettu penkki.
Muistaakseni ensimmäisissä turbojonsseissa oli 80-luvulla jonkun sortin mikroprosessori,se hävisi vähin äänin silloin.Keskitalon Leksa sitä näytöksessä esitteli.
Mulla on varmaan sitten se tiistain kappale,koska saha pelaa todella hyvin.Talvivarusteet päällä vaikka asteita alle-5.En voi kun ihmetellä näitä kommentteja 550 xpg:stä.Kait se sitten on vielä raakile,jossa on niitä toimivia sekä huoltoa kaipaavia yksilöitä.
Ps.En enää vaihtaisi 346:seen vaikka sitä lähdin aikoinani ostamaan.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.