Keskustelut Tekniikka Husqvarna 545fx raivaussaha kaasarin säätö

Esillä 10 vastausta, 111 - 120 (kaikkiaan 186)
  • Husqvarna 545fx raivaussaha kaasarin säätö

No niin! Tankillinen kestää 1h20min säädin kaasaria matalakierrossuutin l auki noin 30min! Työkierros suutin h auki 15 min tankki kesti 1h35min ja sai lapasta kone! Uskaltaako laittaa vielä kiriämmälle? Kone ei kyllä huuda missään vaiheesa liikaa pumppaus kaasutus tekniikka sahatessa!

• petep

Lohkohan siinä hajoaa jos saha ottaa kierroksia 😀  Veikkaan että ei ole vinkumassa liikkeessä videon metsuri jos kone hajoaa…….

Jätkä

Lohko hajoaa, kun saha ei ota täysiä kierroksia!

Pavekka

Kyllä se voi hajota kun kone ei ota kierroksia ja kuski ottaa. Lentää vehje kivikkoon lohkoineen päivineen.

Jätkä

Paikalliseen K-rautaan oli tullut vaihdokkina Husku 254 :nen.  Oli tosi siisti ja ketju ja laippa vaikuttivat alkuperäisiltä. Kokeilin narusta – puristukset kunnossa.

Myyjäpoika oli ottanut sahan varmasti todella pienellä hinnalla, koska möi sen minulle, kun” Se ei ota kierroksia, vaikka on oikeissa säädöissä”- todella halvalla. Maksoin siitä silloin kolmenkympin luokkaa hinnan.

Kotona tutkin ja totesin, että kytkin oli luistatettu ihan loppuun. Minulla oli varaosasahassa just sopivat osat, tukin kierrosluvun rajoittimen ja sahasta tuli aivan mahtava peli. Sillä sahattiin paljon.

petep
    petep

Eli tuohon bouuuuuuuuuuu-moottoriin tulee takuuuseen uusi puolimoottori !!  Päittäisvälystä  riittävästi.  Tuntuu tällä foorumin alustalla olevan myös välystä joka suuntaan. Ihmiset kun kirjoittaa tänne ja jos jättää rivin väliin tulee jotain nuolenkärkikirjoitusta!!!! Ihan ylivoimaisesti  heikoin tekninen toteutus ja siitä pysti metsälehdelle!

arto

Tutuilla mennyt takuuseen koko saha. Eli uusi saha buuavan sahan tilalle.

petep

Viikon sahattu saha ja välykset tuota osastoa niin voimmeko puhua laadunvalvonnasta Arto?

Metsuri motokuski

Aika paskaa tavaraa lähtee tehtaalta jos tuollainen on laadunvalvonta.

arto

Hyvin noilla toimii takuu. Ei vain kestä itse rassailla takuun aikaan.

Esillä 10 vastausta, 111 - 120 (kaikkiaan 186)