Nyt muutama kuukausi ollut autotune 545 työkaverilla samoilla savotoilla. Hyvin on toiminut vaihdettu pikkuterä sillä paljon ärhäkämpi kuin vakio isolla, on sahattu suhteellisen järeitä metsiä siksi pikkuterä. Perjantaina meni käyttöakseli keskeltä poikki ei muita vikoja
On muutama vuosi takaperin 545 akseleita meni useita oli tekovika. Irtosi kytkimen kiinnike itse akselista. menikö 3 kuukauteen sitten vaihdoin sahan, Muuten ei ole mennyt.
Suunnittelu tai tekovika, aika heikosti jos kestää muutaman sata tuntia. Perus tuotekehitystä, parannetaan seuraavaan vuosimalliin huollon korjausten ja käyttäjä palautteen mukaan.
”Nyt muutama kuukausi ollut autotune 545 työkaverilla samoilla savotoilla. Hyvin on toiminut vaihdettu pikkuterä sillä paljon ärhäkämpi kuin vakio isolla, on sahattu suhteellisen järeitä metsiä siksi pikkuterä. Perjantaina meni käyttöakseli keskeltä poikki ei muita vikoja”
-Hyvä arto! Sinäkin alat tunnustamaan, että järeämmässä puustossa ei olekaan tärkeintä iso trä, vaan hyvä kiihtyvyys ja vääntö. ”Konstella ne isotkin v***t naidaan, ei isolla ky***llä”.
Huskun uusissa malleissa ON EDELLEENKIN usein melkoisia lapsentauteja, joiden poiskehittämiseen menee helposti vuosi. Esim 242 ei päässyt niistä oikeasti koko mallikaarensa aikana.
Autotunessa ja edeltävässä versiossa sama runkoputki ja akseli, sekä kulma. Eli ollut valmistuksessa vuosia, joten valmistuvika jossain sarjassa lienee syynä.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.