Typerää ja lapsellista minun mielestä ylläpidolta. Kyseisessä keskustelussa oli kummiskin ihan asiaa kyseisestä sahasta. Eikö ole sama poistaa koko metsälehti jos ei kestä katsella kun muut vähän toisia härnäävät. Herkäksi on maailma mennyt ei voi muuta sanoa.
Joillakin tosiaan on sellainen tekniikka, että kaasuakin pitää painaa syvemmälle kuin mitä se meneekään. Ei riitä, että on kaasu pohjassa vaan pitää vielä yruittää enemmän. Autossakin kaasupolkimen kohdalla on lattia montulla, kun on yritetty Fordia käskyttää. (Ainiin, autosta ei sovi puhua savolaisen kanssa silloin, kun puhe on jostain muusta)
Ompas tehoton auto.. Jos lattian polin poljettu…..varmaan moottori lopussa niin kuin teillä päin näkyy kaikki olevan väärin tehty. Tai väärin säädetty.
Lujaa on arto kiskonut, kun vaijerikin on ”venynyt 5 mm…….Jos ymmärrät En sitä minä kiskonut ole kaasuliipaisin sitä vaijeria liikuttaa…( ymmärrätkö) Oliko liian vaikeaa…
Aika yllättävää että kaasuvaijeri venyy noinkin paljon. Itse en ole vielä kertaakaan joutunut säätämään vaijeria venymisen vuoksi. Onkohan jossain joku vika joko vaijerinlaadussa tai voitelussa. Eihän tuo kaasuttimen kaasuläppä niin tiukka pitäisi olella että sen takia vaijerin venyisi. Minulla tahtoo vain muuten vaijerin säikeet katkeilla vaikka voitelen vaijerin viikottain sahan puhdistamisen yhteydessä. Joka toinen vuosi tuo vaijeri on kuitenkin vaihdettava tilhiinkin.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.